Nees er meget direkte og troværdig i sin argumentation og tro på at Zanka kan bidrage. Om end det så er i kulissen eller på banen.
Han er lidt mindre direkte og troværdig i afsnittet omkring Sune. Tror da helt sikkert at de er relativt god fod og at hans praise af ham er troværdig, men det ligner også at der mellem linjerne har været lidt mellem dem, hvilke han også på sin vis bekræfter om end han samtidig normalisere det, ved at sammenligne samarbejde med andre sportsdirektører.
Men enig med Elendil i, at han håndtere det virkelig fint.
Han er lidt mindre direkte og troværdig i afsnittet omkring Sune. Tror da helt sikkert at de er relativt god fod og at hans praise af ham er troværdig, men det ligner også at der mellem linjerne har været lidt mellem dem, hvilke han også på sin vis bekræfter om end han samtidig normalisere det, ved at sammenligne samarbejde med andre sportsdirektører.
Men enig med Elendil i, at han håndtere det virkelig fint.