Suzuki ikke med i morgen, så står den vel på Zanka, Zanka, Zanka nede i midterforsvaret? I så fald er jeg spændt på at se niveauet, godt nok en vigtig kamp at komme ind i. Der er jo nok banter til flere år ud i fremtiden for vores haters hvis han er impliceret i et eller andet der gør at vi misser top 6.
Snak
Redigeretlør 28. feb 18:56
@elendil
Jeg tænker Borat med det samme.
At sætte Gaarde til at finde FCK’s næste sportsdirektør er det samme som at ansætte kvindelige journalister i Kazakhstan, som er det samme som at give en ladt pistol til en Chimpanse.
Very dangerous.
Lasse Vøge fra BT melder at OneNexus skal både finde en sportsdirektør og fodbolddirektør.
Der har været én masse skænderier mellem sportsdirektør (SSN) og bestyrelsen og derfor vil de lave det om så sportsdirektøren får mindre magt og ikke refererer til ledelsen mere.
Der bliver berettet at bestyrelsen har lavet det ultimatum at FCK altid skal sælge for flere penge end de køber ind for og derfor var der ikke penge at handle for dette vindue.
Så nu fik vi da forklaringen.......vi har sat spørgsmålet flere gange i tråden. 2026 er et nyt regnskabsår, så hvorfor er der ikke penge? Men nu kom svaret.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 28. feb 19:24
De melder også at Neestrup med stor sandsynlighed er færdig til sommer. De er også trætte af hans kritik.
Det offentliggjorde de vel næsten da Sune blev fyret. Var meldingen ikke noget i stil med at Nees var den rette til at gøre sæsonen færdig.
Det er vel også naturligt nok når man ikke har chefen på plads endnu. Men mon ikke en del af jobsamtalen er at den nye chef selv får lov til at udpege en træner.
Redigeretlør 28. feb 19:38
Klubben går en mørk og dyster fremtid i møde.
Det er Ikaros historien vi er vidne til. Højt at flyve, dybt at falde.
Det er Ikaros historien vi er vidne til. Højt at flyve, dybt at falde.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 28. feb 21:15
@nande
Ja det er grotesk med en bestyrelse uden kompetence.
Personligt så jeg gerne en udenlandsk finansmand med et hjerte for fodbold og en pengepung der får AHP til at ligne en skoledreng, til at købe de 2 gøglere ud.
Det burde ikke være svært.
Ja det er grotesk med en bestyrelse uden kompetence.
Personligt så jeg gerne en udenlandsk finansmand med et hjerte for fodbold og en pengepung der får AHP til at ligne en skoledreng, til at købe de 2 gøglere ud.
Det burde ikke være svært.
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
lør 28. feb 21:21
Jeg tror også det hele bliver (endnu mere) lort. Jeg har samme tiltro til Allan Gaarde som jeg har til bestyrelsen.
fck-medløber.
Redigeretlør 28. feb 21:59
Personligt så jeg gerne en udenlandsk finansmand med et hjerte for fodbold og en pengepung der får AHP til at ligne en skoledreng, til at købe de 2 gøglere ud.
Med udgangspunkt i Skjærbæks interview med Berlingske, fra d. 31 maj 25, lyder det ikke til at han har travlt med at sælge aktierne. Tværtimod.
»Som vi kører forretningen nu, vil jeg ikke have problemer med at lade aktierne i Parken blive i familiens eje,« siger Erik Skjærbæk, der har to voksne børn.
»Også når jeg ikke er her mere.«
Redigeretlør 28. feb 22:15
Men Laue udtalte tidligere på ugen at bestyrelsen har fulgt alle anbefalinger
Ifølge artiklen fra Berlingske fra tidligere i dag, lyder det til at Laue i den grad er bestyrelsens mand og har en stor stjerne hos dem.
Om det er korrekt, at bestyrelsen har fulgt alle anbefalinger eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men der er fra hans side af bordet, en helt åbenlys interesse i dette budskab.
Derudover er jeg enig i, at det er bekymrende at OneNexus skal være en del af processen. Deres trackrecord er ikke imponerende.
Redigeretlør 28. feb 22:29
Det kommer til at blive helt fucked up sommervindue. Specielt fordi bestyrelsen ikke vil gå på kompromis vedrørende salg.
Det ender jo seriøst med at man bliver forceret til at sælge Suzuki og Dadason oveni Gabriel og Achouri salgene.
Det er fint at jagte profit. Men deres grådighed har ingen ende og det kommer til at være FCKs fald. De har fået rigtig god smag for +100m DKK salgene, men det kommer til at ramme FCK sportligt. Det er nemlig ikke en garanti at FCK kan levere klassespillere hvert eneste år. Derudover bliver de solgt før de når at have en oprigtig indflydelse på FCK.
Det ender jo seriøst med at man bliver forceret til at sælge Suzuki og Dadason oveni Gabriel og Achouri salgene.
Det er fint at jagte profit. Men deres grådighed har ingen ende og det kommer til at være FCKs fald. De har fået rigtig god smag for +100m DKK salgene, men det kommer til at ramme FCK sportligt. Det er nemlig ikke en garanti at FCK kan levere klassespillere hvert eneste år. Derudover bliver de solgt før de når at have en oprigtig indflydelse på FCK.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.