Snak

Mere indhold efter annoncen
https://x.com/i/status/2027495317839511562

På den positive side, så scorede Hunor Nemeth igen. Hans far har delt målet.

Siden december måned har han ikke kigget sig tilbage.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Vedrørende planlægning, så sejler det også på u19.

Vi er godt nok ubesejret, 5 sejre, 7 uafgjorte og 0 nederlag. Vi kan ikke score mål. Vores defensiv er fantastisk, men offensiven er horribel.

Vi var ingen 9´ere, som i ingen i truppen. Vi spillede Moalem på toppen.

Dadason er stadig FCK topscorer med 5 mål og han har ikke spillet u19 i flere måneder. De næste i køen er på 3 mål.
Og når jeg siger dårlig planlægning, så er det fordi vi solgte/gav Oskar Fenger til Brøndby dette vintervindue.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Gæt på start 11ere?

Kotarski
Buta, Pereira, Zanka, Lopez
Larsson, Delaney, Amir, Robert
Moi, Dadason
Jeg håber på:

Kotarski
Buta, Gabriel, Zanka, Lopez
Larsson, Clem, Richardson, Højer/Geovanni
Moi, Moukoko

Hvis Giovanni bliver valgt, så bytter han med Moi, så Moi ryger ud på kanten.

Men håber er noget andet end tror.

Jeg er bange for han spiller med Delaney eller Claesson eller begge som var virkelig ringe i OB blamagen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hahahahaha, smider anførerbindet på Zanka. Fed fuckfinger til alle dem, der har skulle gå forrest i denne sæson.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er målløs over den start 11, og at der holdes fast i Larsson og Dadason.
Jeg kan virkelig også godt lide, at Zanka er anfører. Det sender sgu et signal til både spillere og omverdenen.
Jeg kan kun komme i tanke om den gode gamle “desperate times calls for desperate measures” når jeg ser Zanka gå direkte ind med anførerbindet på.
Har jeg det også godt med
Men ikke at Melling er tilbage.
Når jeg ser den opstilling tænker jeg 0 mål. Og hvor jeg bare håber jeg tager fejl.
Alternativerne til Zanka i midterforsvaret var vel Meling og Clem?
Batman Close. London W12.
Annonce