"Rabotski", birger, mads, jordan og en zanka der ikke har spillet et halvt årLMAO
Snak
Redigeretsøn 1. mar 16:42
Så er der vist ingen tvivl om hvordan Froholdt salget foregik! Tak SSN...
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
søn 1. mar 16:50
Ja, man lyver vel ikke direkte og siger at det var Sune som sagde ja, hvis ikke at det er sandt.
Og så det er det også klart at man ryger, når det så går præcis som man havde frygtet dengang.
Og så det er det også klart at man ryger, når det så går præcis som man havde frygtet dengang.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigeretsøn 1. mar 17:01
At SSN bedte om et ekstraordinært højt budget og at det skulle selvfølgelig finansieres med store salg. Så Lauesen fortalte som jeg tolkede det at SSN valgte selv at sælge Froholdt for at få flere penge at lege med.
Alt det andet fra artiklen erkendte han lige ud. Han fortalte det var rigtigt at SSN stod for at hyre rengøringspersonale og mange andre ting, bla. tale med kommunen der intet havde med fodbold at gøre.
Alt det andet fra artiklen erkendte han lige ud. Han fortalte det var rigtigt at SSN stod for at hyre rengøringspersonale og mange andre ting, bla. tale med kommunen der intet havde med fodbold at gøre.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 1. mar 17:01
Der er lidt Lerby mod Rumænien 1989 over Zankas startplads i dag.
Det vækker grimme minder.
Det vækker grimme minder.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
søn 1. mar 17:10
Neestrup har valgt det mest defensive udgangspunkt overhovedet ift. valget af spillere.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk