Det er en fuldstændig forudsigelig startopstilling. Neestrup har siden nederlagene begyndte at melde sig valgt det “sikre” statiske på alle positioner. Vi truer ingen, så de bliver derfor komfortable nok til, at de slipper håndbremsen. Helt klassisk, så har frygten for at tabe vundet over lysten til at vinde. Dårligt trænerarbejde.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk