Snak

Mere indhold efter annoncen
Idet mindste er vores forsvar bedømt på 1.halvleg ikke blevet dårligere af at Zanka spiller. Om det så er blevet bedre, må vi vente med at se..
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Robert skadet.....
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Kom nu lidt Lopez… Ærgerligt med Robert, vel bedste mand i 1. Halvleg.
Dadason har virkelig svært ved at håndtere den fysik der er i SL.... han bliver simpelthen bare trynet. Og det har sat sig i hans spil med bolden også.
QPR
Clem er fandme en spøjs 6´er.. Hverken helt fugl eller fisk..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tik tok, tik tok… Vi skal snart have den kasse…
Vi har 2.22xG....

Shit vi har ringe afsluttere og sådan har det været hele sæsonen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Fuck jeg er træt af Lopez lige nu, elendige frispark og hjørnespark i dag..
Ingen Richardson i dag? Kunne ellers godt bruges til at lirke Randers defensiv op.
Moukoko.... træf nu bare EN korrekt beslutning! Jøsses, han er frustrerende at kigge på.
QPR
Annonce