Snak

Mere indhold efter annoncen
Viborg foran på Bidstrup assist til Jørgensen LOL
Så må vi lave en FCM og spille holdet sammen i nedrykningsspillet. Så er vi måske klar næste sæson.
Moi er også fuldstændig forsvundet ud af 2. Halvleg..

Forhelved nogle gode beslutninger de også får taget lige nu.. Først Delaney og så Pereira…
Jeg synes Moukoko er så mega sløj. Jeg forstår simpelthen ikke, at der er så mange der skriger efter, at han skal have mere spilletid.
Vi er 20 point efter AGF.
Hold kæft hvor er det sindssygt.

Uanset hvor dårligt SSN har rekrutteret, så bærer Nees også et kæmpe ansvar og det er direkte sygt at han ikke er blevet fyret.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja få nu Nees ud! Det helt til rotterne det her. Elendigt hele vejen rundt det der er foregået denne sæson.
Vi er 20 point efter AGF.
Hold kæft hvor er det sindssygt.

Og kun 6 point fra Fredericia
Jeg er slet ikke på det der Nees og Sune Raus, fordi man taber 2 kampe osv.

Men at ende i nedrykningsspillet med det materiale, det skal være en fyring til Nees.

Han er ikke manden der kan løfte FCK op af sølet.
⚪️🦁🔵 Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig. Moukoko har strukket ham ud.
Vi starter en kamp med en central midtbane der hedder MEM og Clem.
Zanka har ikke spillet fodbold siden Oktober og kom til klubben for et par dage siden.
En 17-årig islænding der ikke har scoret i SL på top....
Edit: Buta var også virkelig en stærk spiller at få til. ALLE sagde at han var fejlcastet.....

Den er trup er SÅ fucking røv elendlig.

Og Neestrup ligner en der har givet op.
QPR
Er du også vimmer en kamp på serie niveau af Lopez…
Buta slutter lige af med et straffespark og så taber vi simpelthen 😂😂👏👏
Annonce