Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor er det bare godt, at vi har fået en flok udlændinge til. De har ikke fire hjerneceller sammenlagt.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Hahaha... Hvor er det sygt!
Og kun 6 point fra Fredericia


Ja, det er jo næsten mere grotesk.
Har svært ved at forestille mig, at alle og enhver ikke ville have kunne udrette det samme, som Neestrup har.
Det er jo fuldstændig vanvittigt, optimalt materiale eller ej, at man ligger hvor man gør.

Vi skal prise os lykkelige for at der er to hold i Superligaen som trods alt er dårligere, for ellers kunne det godt komme til at lugte af nedrykning.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Så taber vi også nu.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vi bliver 10’er. Forfærdeligt!

Vi er døde. Det her kommer vi næppe tilbage fra. Vi skal til at kigge mod nedrykningsstregen!
Kald mig Jakob Skomager
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis man kan spille 102 min. Med En snart 36 årig som ikke har spillet i 6 måneder uden at det kan ses, så er truppen bare ikke bedre.

Den her trup bliver maksimalt til en gns. Hurtigt skildpadde og har ingen berettigelse i et mesterskabsspil.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Da man ikke troede det kunne blive mere til grin 😂😂😂
Vi starter en kamp med en central midtbane der hedder MEM og Clem.
Zanka har ikke spillet fodbold siden Oktober og kom til klubben for et par dage siden.
En 17-årig islænding der ikke har scoret i SL på top

OG en undervældende norsk venstreback, på højre backen, samt en angriber på højrekanten..

Jeg elsker når vi skriver historie!
Man kan ikke vinde, når man har Buta, Kotarski, Lopez, Pantelis, Gabriel. Sammenlagt har de foræret 250 mål væk i denne sæson. Fik skrevet mindre end 4 hjerneceller sammenlagt i mit sidste indlæg. Efter at have talt sammen igen er der selvfølgelig kun 2.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
moderator
Det må betyde farvel til Nees. Hvorfor han ikke bruger Amir Richardson er mig en gåde. Det har mest af alt virket som om, Nees har saboterer sig selv og holdet bevidst.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce