Hvorfor han ikke bruger Amir Richardson er mig en gåde.
Det er tankevækkende. Vi starter med en ret gennemsnitlig superliga midtbane, som ligeså godt kunne have startet i Brøndby eller på en god sæson i Nordsjælland. Vi står med en spiller, som har vist sig havende et topniveau, min. et nøk up fra de andre. Men man sætter ham aldrig i spil.
Nees valg af spillere altså... Nej han må ikke overleve det her..
Alt sammen fordi vi hyrede SSN internt!
Der kan da ikke længere herske tvivl om, at vi ikke kan placere alt skyld hos én mand for den misere vi står i? Nees har mindst lige så stor en andel. Flere spillere bliver jo dårligere og dårligere..