Snak

Mere indhold efter annoncen
På den korte bane rigtig fint med nedrykningsspil. Der er en trup, der skal bygges op mentalt og på et eller andet tidspunkt vinder vi måske en kamp, når det nu hedder minimumsspil. Derfra må vi jo så forsøge at bygge på.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Der kan da ikke længere herske tvivl om, at vi ikke kan placere alt skyld hos én mand for den misere vi står i? Nees har mindst lige så stor en andel. Flere spillere bliver jo dårligere og dårligere..


Det var SSN der holdte på Neestrup i sommers. Det ligner at det OGSÅ har sat sig i Nees, samtidig med at SSN nærmest konsekvent ikke gjorde det som Nees foreslog. Ikke at sælge Froholdt. Hente et skur af en 9´er. Hente 2 mand til den centrale midtbane, efter at Mattsson gik ned. Osv, osv, osv.

Edit: Samtidig har han stået næsten alene ude foran kameraerne. Det er lige før at Jacob Lauesen har stået mere foran kameraerne efter SSN blev fyret, end SSN gjorde mens han var chef.
QPR
At vi taber den her kamp er komplet utilgiveligt. Vi kan slet ikke vide os sikre af en syvende plads. Kampen på lørdag er så sindsygt vigtig. Kom nu!!
Vi er reduceret til en blanding af et u-hold med profiler der hverken har tempo eller fysisk overskud.

De er ikke bedre!
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Ah, det hørte jeg ikke. Måske Lars S tænkte at det er trods alt lige at presse citronen.

Alle der læser med herinde kunne have solgt Froholdt til den pris, og samtidigt spillet os op en 7-plads, marginalt over Fredericia. ALLE.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon vi rykker ned nu? Vi kan jo ikke vinde over de hold vi skal spille mod nu..
Hjaelmen@
Indirekte kan man vel også kaste ansvaret på Sune på det. Men i sidste ende, så er alt det vi ser og ikke ser på banen, Nees ansvar.

Holdet underpræstere fuldstændig grotesk!
Neestrup løser sin opgave af helvede til. Han er så pisse bange for at tabe, at han spiller med livrem og seler. Der er 0 fucking dynamik på banen for det her lortehold, og det er Neestrups skyld, for han bruger ikke dét, der er til rådighed.

Birger Meling er fucking lort offensivt, når han spiller venstreback. Det ypperste skrald siden Pierre Bengtsson. Neestrup spiller ham så på højrebacken, hvor han er yderligere handicappet, så man kan finde en hvilken som helst U6 spiller i den lokale skolegård, der er bedre. Det er så fucking elendigt trænerarbejde. Fucking raus
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Ah, det hørte jeg ikke. Måske Lars S tænkte at det er trods alt lige at presse citronen.

Måske de har læst med på reaktionen, som vel nærmest har båret præg af latterliggørelse og hån.. Forhåbentlig har de trukket følehornene tilbage og søgt udlands for noget "ordentlig" assistance til at finde de rette personer.
Jeg komme i tanker om to spillere - MEM og Birger - som er blevet bedre i læbet af sæsonen. Resten bliver ringere og ringere. Det har næppe noget med den tidligere sportsdirektørs transfers at gøre.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce