Men Meling eller Buta som højre back? Som at vælge mellem at få et søm slået igennem højre eller venstre testikel!
De spiller ikke godt, men så er det heller ikke værre. Buta har over 100 kampe i den bedste belgiske række, 70 kampe for et stærkt tysk hold og kampe fra den bedste række i Frankrig.
De imponere ikke pt. men så er de heller ikke dårligere fodboldspillere, når vi sammenligner med hvad andre klubber i rækken har at lege med.
Vi har spillere med erfaring fra den bedste række i England, Tyskland, Italien, Holland, Portugal osv. Landsholdsspillere og individer som har vist højt højt niveau i andre miljøer.
Vores hold har åbenlyse mangler. Uden tvivl.
Men det handler ikke udelukkende om manglende kvalitet. Mere at vores spillere af en eller anden grund bare præstere ikke i vores klub..