Snak

Mere indhold efter annoncen
Amen hvad taler du om. Birger og Meling har ikke niveau til Serie 2
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Altså, jeg er enig at at Nees også er færdig.

Men Meling eller Buta som højre back? Som at vælge mellem at få et søm slået igennem højre eller venstre testikel!

Og det er jo problemet med alt for store dele af den her trup!
Eksemplet er jo:
Frontangriber: 17-årig Islænding der ikke har scoret i SL, 18-årig spiller fra Cameroon der blev hentet i December og ikke har scoret i SL, eller evighedstalentet Moukoko, der HAR scoret hele 3 mål i 17 kampe i SL, men som ALLE med øjne i hovedet kan se, træffer SÅ mange dårlige beslutninger og smadrer spillet nærmest hver gang han er på bolden.
QPR
Delaneys indhop synes jeg også var helt forfærdeligt, og Moi var totalt spøgelse i 2. Halvleg. Lopez og Dadason var også piv elendige…
Enig Kasper..

Peter Sørensen ord kl. 19:22 er ret point on..
Man kan være nok så god en rallykører, men man vinder ikke et mesterskab på et punketret dæk.

Blot fordi truppen er dyrere, gør den ikke til konkurrencedygtig.

Vi kunne godt være endt I top 6, men lige så godt endt i bund 6. Og det er det der er pointen.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fack det bliver en dyr oprydning.
Men Meling eller Buta som højre back? Som at vælge mellem at få et søm slået igennem højre eller venstre testikel!

De spiller ikke godt, men så er det heller ikke værre. Buta har over 100 kampe i den bedste belgiske række, 70 kampe for et stærkt tysk hold og kampe fra den bedste række i Frankrig.

De imponere ikke pt. men så er de heller ikke dårligere fodboldspillere, når vi sammenligner med hvad andre klubber i rækken har at lege med.

Vi har spillere med erfaring fra den bedste række i England, Tyskland, Italien, Holland, Portugal osv. Landsholdsspillere og individer som har vist højt højt niveau i andre miljøer.

Vores hold har åbenlyse mangler. Uden tvivl.

Men det handler ikke udelukkende om manglende kvalitet. Mere at vores spillere af en eller anden grund bare præstere ikke i vores klub..
Men Meling eller Buta som højre back? Som at vælge mellem at få et søm slået igennem højre eller venstre testikel!


Og det her er fuldstændig rigtigt. Men er man træner, så må man finde løsninger. Vi har set over flere år, at den ene er komplet lort. Den anden har de selv minimum vidst har været en mellemstor lort - ellers havde man givet ham en rigtig kontrakt.

Man kunne ændre formationen til 5-3-2 og spille en mere offensiv spiller som back. Det kunne være Oliver Højer. Jeg er ikke i tvivl om, at det kunne give mere offensivt end de to, som alle har været bekendte med var lort.

Jeg er simpelthen så træt af, at der fucking INGEN løsninger bliver fundet.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Neestrup:

"Der er lag over mig der har gjort dette her hold mindre konkurrencedygtig"

AMEN!! Han rammer sømmet lige i brættet.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@nande

Ja det er tydeligt. Og spot on at Zanka ender med at være "kampens" spiller, trods at han kommer ind i en rullestol.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Annonce