Buta har over 100 kampe i den bedste belgiske række, 70 kampe for et stærkt tysk hold og kampe fra den bedste række i Frankrig.
Men der ER også en grund til at han er havnet hos os, på en kort lejeaftale.
Ligesom at der også er en grund til at Moukoko er havnet hos os.
Spillere der er en eller anden størrelse af rehabiliteringsprojekter, må IKKE hentes som startere.....
Og det man har set til ham indtil videre, så er han et lille skridt frem iht. Zague. Men han har SÅ mange defensive mangler også.
Og det er omtrent det sidste det i forvejen vaklende forsvar har/havde brug for.