Snak

Mere indhold efter annoncen
Han tog i hvert fald lige en fyreseddel. Han gider ikke mere nu.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
...ja og man forstår ham godt.

Man kan sagtens finde fejl på Nees som ved mange andre trænere. Det handler om at få truppen tilbage på et konkurrencedygtigt niveau igen og der er godt nok et stykke vej.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Tja. Han er selv lige så lort.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg har så ondt af Nees. Han har vundet så meget for klubben. Givet os flere titler og Champions League. Han har overpræsteret på den højeste scene. Han har tjent en milliard ind til PS&E.

Han bliver ikke lyttet til, fik ikke sit skifte. Mistet sine bedste spillere, som han ikke får erstattet. Flere langtidsskader som ikke bliver erstattet. Har kun 1 højrekant i truppen, hvis man overhovedet kan kalde Larsson en højrekant.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Buta har over 100 kampe i den bedste belgiske række, 70 kampe for et stærkt tysk hold og kampe fra den bedste række i Frankrig.


Men der ER også en grund til at han er havnet hos os, på en kort lejeaftale.

Ligesom at der også er en grund til at Moukoko er havnet hos os.

Spillere der er en eller anden størrelse af rehabiliteringsprojekter, må IKKE hentes som startere.....

Og det man har set til ham indtil videre, så er han et lille skridt frem iht. Zague. Men han har SÅ mange defensive mangler også.
Og det er omtrent det sidste det i forvejen vaklende forsvar har/havde brug for.
QPR
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nees kan være nok så dygtig og vi kan elske Nees nok så meget... hvis trænere og spillere ikke har mere at give hinanden så... De her spillere er altså ikke så ringe at man ikke engang kan snige sig ind i en top 6.
https://facebook.com/enchancetillasse/
I det mindste var Zanka ikke en katastrofe, væsentlig opgradering i forhold til Panta..
Jeg er decideret chokeret over, at der stadig kan sidde folk her i tråden og beskrive Neestrup, som var han et offer uden ansvar. Det er sgu ikke kun spillerne i klubben, der har glemt, hvordan den hvide trøje forpligter.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Hjaelmen@

Der er helt sikkert en grund til at de havnet hos os. Hvis de fortsat havde det niveau så rendte de rundt i PL eller Bundesligaen. Jeg anfægter ikke at flere af spillerne ikke har mangler, eller argumentere for at de er kæmpe profiler, men blot den lille nuance, at så er de heller ikke dårligere.

At screeningen og valget på, at det netop var dem vi landet, kan kritiseres, da de pt. ikke er det truppen har brug for og den falder jo væsentligt af på Sune.

Min pointe var dog blot, at de i suppen kontekst ikke er så sløje som de gøres til. Det bliver lidt for sort/hvidt. De har alle vist, at de indeholder et niveau som gør at vi skal spille med om medaljer.
Jeg kan sagtens se vi skifter Nees. Det virker til at det allerede skulle være gjort I sommers.

Men imo er det er bare ikke der hovedproblemet ligger. Hvis truppen ser sådan ud, så kommer alle trænere i modvind og i der vil i særdeleshed ikke være noget mesterskab.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Annonce