Snak

Mere indhold efter annoncen
Neestrup:

"Der er lag over mig der har gjort dette her hold mindre konkurrencedygtig"


Det er en ynkelig dårlig undskyldning og rædselsfuld dansk mellemledermentalitet. Men man må anerkende ham for det målrettede arbejde med at udbrede han dårlige undskyldning som sandheden i folkedybet.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Når Zanka bliver hentet ind og går direkte ind i start 11 som anfører, så er der et spørgsmål der presser sig på. Hvorfor er han ikke hentet tidligere? Hvis Nees synes han kan gå direkte fra flyveren til banen, har han så presset på de sidste par år for at man skulle hente netop Zanka?
Hvis han har peget på Zanka og så fået Garananga i stedet, så kan man sku godt forstå han er presset.
Som jeg også skrev, så skal Nees videre.

Han virker HELT tom. Der har helt sikkert været en kamp i kulisserne også, som virker til at have drænet ham. Alene det at vi med 10 min tilbage af den ordinære kamp i dag, ikke smider en af stopperne på top og sparker nogle bolde efter ham.... vi lignede jo et hold der ikke SKULLE jagte en sejr, siger jo alt om tingenes tilstand. Der var ikke engang en plan B, selvom man VIDSTE man skulle vinde.

Det bliver helt uoverskueligt at der skal hentes 3 personer uden for banen, nok krydret med en assistent eller 2... samt 5-6 spillere direkte til start-11´eren.
QPR
@Kasperiano @den falske nier

Neestrup siger han har det største ansvar og så må man jo finde en ny træner.

Men jeg synes stadig han har flere gode pointer.

Specielt det han sagde til Copenhagen Sundays efter kampen.

“Det er ikke et hold i krise, det er en klub i krise,” siger Jacob Neestrup i mixed zone i Parken."


Neestrup har nogle helt specifikke ønsker til spillere og spillestil og det har han ikke fået. Så giver det god mening at finde en pragmatisk træner a la Thorup. Som kan få det bedste ud af truppen. Det kommer bare aldrig til at blive godt med mange titler og Champions League.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Nande

Det er meget muligt, at han har en fin pointe, men han spiller Birger Meling på højreback, har brugt Pantelis hundrede kampe for meget og været forelsket i Jordan og Claesson, hvorfor han skal starte med at lukke røven og kigge indad.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg ser heller ikke, at Neestrup unddrager sit ansvar. Som jeg hører det, er hans analyse mere, at problemerne her stikker dybere end blot ved cheftræneren. Og det er der efterhånden mange indikationer på.

Alene bare det faktum, at der aldrig har været så mange negative historier, der stryger ud, selv i de perioder, hvor vi har præsteret godt, tyder på, at der er disharmoni i klubben. Selvfølgelig har Neestrup underpræsteret helt sygt, men vi er simpelthen ikke reddet ved et trænerskifte alene. Det må være tydeligt efterhånden.
Kald mig Jakob Skomager
Jeg tænker det er strategien der er problemet og Nikkedukken der hårdnakket gik efter at efterleve den har vist hvor forfærdelig strategien er..
Der er ikke noget der står så lysende klart for mig som at Nees ikke orker mere. Det giver simpelthen ingen mening at lade ham fortsætte. Men på den anden side også svært at ansætte en ny, når man ikke ved hvem sportsdirektøren bliver.
Det blev en ekstra lang tur hjem fra Parken her til aften.

Hold kæft hvor er det skuffende at de ikke kæmper mere for det, det virkede vitterligt ikke som om den kamp betød noget, især ikke når man sammenligner med CL kampe.

Jeg er virkeligt skuffet...

Uacceptabelt.
Alene det at vi med 10 min tilbage af den ordinære kamp i dag, ikke smider en af stopperne på top og sparker nogle bolde efter ham.... vi lignede jo et hold der ikke SKULLE jagte en sejr, siger jo alt om tingenes tilstand.

Ja det var ret bemærkelsesværdigt og underligt at bevidne. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvor liget er begravet med det udtryk.

Så lige Jordans interview fra 20:02. Lød han troværdig, da han skulle svare på, om han fandt at der stadig var tillid til Nees?
Annonce