Fuck top-6, ligegyldigt i vores forfatning. Jeg har svært ved at vurdere om Neestrup er kompetent nok til jobbet, og hvilke spillere man kan hænge sin hat på. Det er heller ikke en kæmpe udrensning der er svaret.
Man bør investere i ledertyper og anerkende at:
Cornelius er for skadesplaget og man kan ikke kan satse på ham.
Tag tabet og invester i 1 klasseangriber.
Delaney bidrog fint i første sæson da han kom tilbage - alderen er desværre for høj. Forlæng maks. 1 år - som reserve og kulturbærer.
Claesson - samme historie og er videre til sommer.
Meling - har haft nok muligheder for at lykkes, er ikke altid lykken at hente spillere hjem fra de store ligaer.
Den rigtige stjerneangriber som 1. angriber kan fjerne presset fra Moukoko og Dadason, Moukoko kan stadig blive en fin spiller for os, men han skal ikke være stjernen. Med Claesson væk og valget med at tage tabet på Corner, skal denne investering være af høj kvalitet.
MEM og Clem er fine reservespillere. Froholdt, Lerager og evt. Delaney skal erstattes. 1 erfaren klassespiller med anførerevner, 1 dynamisk og talentfuld type, kunne være Amir.
Skal Achouri eller Larsson videre?
Elyounoussi vil blive vild når holdet fungerer, men han er en spiller der ikke bærer et hold, men det er ikke ham der tager ledelsen.
Robert kan slå igennem hvis han får tillid.
Vi skal have en offensiv profil til.
Huescas håber vi bliver helt fit igen - Jelert som vikar/backup, kan spille i venstre også.
Ny + Lopez på venstreback - VK på leje?
Zanka tror jeg ikke er løsningen, alderen trykker.
Gabriel er dygtig med en profil ved sin side.
Suzuki er fremtiden.
Panta er fortid.
1 klasse cb + 1 talent
1 ny klassemålmand, så må kotarski tage kampen op.
Trott, Rúnarsson ud.
Man bør investere i ledertyper og anerkende at:
Cornelius er for skadesplaget og man kan ikke kan satse på ham.
Tag tabet og invester i 1 klasseangriber.
Delaney bidrog fint i første sæson da han kom tilbage - alderen er desværre for høj. Forlæng maks. 1 år - som reserve og kulturbærer.
Claesson - samme historie og er videre til sommer.
Meling - har haft nok muligheder for at lykkes, er ikke altid lykken at hente spillere hjem fra de store ligaer.
Den rigtige stjerneangriber som 1. angriber kan fjerne presset fra Moukoko og Dadason, Moukoko kan stadig blive en fin spiller for os, men han skal ikke være stjernen. Med Claesson væk og valget med at tage tabet på Corner, skal denne investering være af høj kvalitet.
MEM og Clem er fine reservespillere. Froholdt, Lerager og evt. Delaney skal erstattes. 1 erfaren klassespiller med anførerevner, 1 dynamisk og talentfuld type, kunne være Amir.
Skal Achouri eller Larsson videre?
Elyounoussi vil blive vild når holdet fungerer, men han er en spiller der ikke bærer et hold, men det er ikke ham der tager ledelsen.
Robert kan slå igennem hvis han får tillid.
Vi skal have en offensiv profil til.
Huescas håber vi bliver helt fit igen - Jelert som vikar/backup, kan spille i venstre også.
Ny + Lopez på venstreback - VK på leje?
Zanka tror jeg ikke er løsningen, alderen trykker.
Gabriel er dygtig med en profil ved sin side.
Suzuki er fremtiden.
Panta er fortid.
1 klasse cb + 1 talent
1 ny klassemålmand, så må kotarski tage kampen op.
Trott, Rúnarsson ud.
EksilFCkøbenhavneren