Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuck top-6, ligegyldigt i vores forfatning. Jeg har svært ved at vurdere om Neestrup er kompetent nok til jobbet, og hvilke spillere man kan hænge sin hat på. Det er heller ikke en kæmpe udrensning der er svaret.

Man bør investere i ledertyper og anerkende at:
Cornelius er for skadesplaget og man kan ikke kan satse på ham.
Tag tabet og invester i 1 klasseangriber.

Delaney bidrog fint i første sæson da han kom tilbage - alderen er desværre for høj. Forlæng maks. 1 år - som reserve og kulturbærer.

Claesson - samme historie og er videre til sommer.

Meling - har haft nok muligheder for at lykkes, er ikke altid lykken at hente spillere hjem fra de store ligaer.

Den rigtige stjerneangriber som 1. angriber kan fjerne presset fra Moukoko og Dadason, Moukoko kan stadig blive en fin spiller for os, men han skal ikke være stjernen. Med Claesson væk og valget med at tage tabet på Corner, skal denne investering være af høj kvalitet.

MEM og Clem er fine reservespillere. Froholdt, Lerager og evt. Delaney skal erstattes. 1 erfaren klassespiller med anførerevner, 1 dynamisk og talentfuld type, kunne være Amir.

Skal Achouri eller Larsson videre?
Elyounoussi vil blive vild når holdet fungerer, men han er en spiller der ikke bærer et hold, men det er ikke ham der tager ledelsen.
Robert kan slå igennem hvis han får tillid.
Vi skal have en offensiv profil til.

Huescas håber vi bliver helt fit igen - Jelert som vikar/backup, kan spille i venstre også.

Ny + Lopez på venstreback - VK på leje?

Zanka tror jeg ikke er løsningen, alderen trykker.
Gabriel er dygtig med en profil ved sin side.
Suzuki er fremtiden.
Panta er fortid.
1 klasse cb + 1 talent

1 ny klassemålmand, så må kotarski tage kampen op.
Trott, Rúnarsson ud.
EksilFCkøbenhavneren
@bold

...Det er heller ikke en kæmpe udrensning der er svaret.

Jeg synes nu din liste (som jeg I øvrigt er enig i) er rigeligt stor.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Nu er det selvfølgelig farligt som fan af rivalen at komme herind efter sådan en dag for jer.
MEN det kan ikke være to meninger om at Neestrup selvfølgelig skal fyres, og det skal han allerede imorgen. Jeg nævnte det allerede efter jeres nederlag til Sønderjyske inden vinterpausen, Neestrup har tabt omklædningsrummet… Det er nu blevet ekstrem tydeligt at han total har tabt det omklædningsrum, en trup med de navne bliver ikke nummer 7 hvis man har tillid til sin træner, jeg kunne som serietræner komme i top6 med den trup der….
Og skulle jeres bestyrelse imod AL forventning beholde Neestrup sæsonen ud fordi de hellere vil slippe for at betale for en fyring hvis et hold henter ham til sommer, så vil jeg allerede nu gerne kalde den at I heller ikke bliver 7er eller vinder pokalen!!
Brøndby og Chelsea
Der er ingen grund til at bekymre sig om FCK når dit BIF er inde i en dårligere stime end FCK.

Vores seneste sejr kom mod jer og I har ikke vundet en eneste kamp efter jeres nederlag mod os.

Jeg kan bruge samme argument om Cooper som du bruger om Neestrup.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Har sgu fint med andre fans kommer her ind, det noget andet hvis man kommer ind og håner eller lign. Så ingen problem der. For mig kan det også være interessant at læse hvad folk “udefra” ser.

Svært at sige om Nees har tabt omklædningsrummet. Min egen teori har været at Nees inderst inde selv er kørt træt i projektet og det har smittet af på holdet, men det er svært for alvor at vide hvad der er op og ned. Er dog enig i at han må ud.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis vi lige skal tænke lidt på økonomien, i stedet for at gå ren FM, vil jeg anbefale at Allan Gaarde hyrer sig selv og så fortsætter med Stefan Madsen. Så bliver det ikke for dyrt.
fck-medløber.
Nej, Thomas, Jordan Larsson lød på ingen måde tilfreds med Neestrup, men måske var han bare generelt frustreret.
fck-medløber.
Jeg synes ikke Larsson insinuerede noget mht. Nees.. Jeg hørte en spiller der blev fornærmet over spørgsmålet..
Det er ikke første eller sidste gang en trup som nedenstående falderne igennem.

Truppen:
Kotarski - fin men koster mål som ingen træner have garderet sig mod
Buur - u-19 målmand
Runarsson - vil næppe være førstemålmand i nogen superligaklub.

Buta - lejespiller som stort set ikke har spillet i 6 måneder.
Huescas- skadet hele sæson
Zague - katastrofe og niveauet viser også hvor han spiller nu.
Myrie - en spiller til fremtiden ingen ved hvad kan. Måske større potentiale, men næppe større output end eksempelvis. Carstensen

Gabriel - medløber - god når det går godt.
Panta - gns. Dårlig
Zanka - vildt han kan være bedste mand i hans første kamp uden at have spillet i 6 måneder
Suzuki - godt set af scouting afd. Hvis dette var niveauet, så alting nok anderledes ud. Men stadig ny.

Meling - har ligget på dette lave niveau stort set al sin tid i klubben. Intet peger på at hans niveau skulle være anderledes.
Lopez - alt eller intet spiller.

Clem - kunne han slå nogen af i andre top 6 klubber. Tvivlsomt.
Delaney - Kaptajn uden sabel.
MEM - fin gns. Superliga spiller. Men bliver kun god når relationerne sidder i skabet. Svært at se det sker i en klub som FCK
Richardson - lejespiller som ikke har spillet i 6 måneder.
Mattsson - Skadet for sæsonen
Moalem - ingen indflydelse
Højer - Talent som har meget at lære endnu. Vildt at han skal på banen i denne tid.

Claesson - 4 måneder fra en svensk klub i den næstbedste række. Siger alt.
Moukoko - vi har set hvorfor en klub der ligger nr. 15 i den Franske liga, ikke kunne bruge ham.
Achouri - spiller kun godt i medvind
Robert - Pendant til Lopez. Man ved aldrig hvad man får.
West - Talent som ingen forventninger noget af.
Cornelius - spiller aldrig og når han gør er det ikke til glæde for FCK. Har set sådan ud i mindst 2 år.
Moi - ligner en der trænger til en hvil.
Larsson - hans niveau er nok nærmere på bænken i en tysk klub i den næst bedste række.
Dadason - vores angreb synes at hænge på denne unge gut, som endnu ikke har scoret et superligamål. Siger alt.
Giovanni - U-spiller
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
@les deux

Du er alt for sød mod Delaney.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce