@Utilfreds
Ikke decideret uenig. Men helt generelt giver jeg ikke meget for hele snakken om at ingen kender FCK og hele den Nordiske snak. For mig handler det alene om kvalitet og mentalitet uanset hvor du kommer fra.
Vi har Corner, Delaney, Moi, Claesson, Larsson, Zanka, Meling, Clem, Mattsson, MEM og en bunke talenter. Hvis det ikke er nok til et hold, bliver det bare aldrig nok.
Og alligevel synes det at være Suzuki og Huescas som er dem vi har haft sværest ved at undvære. En japaner og en mexicaner.
Vi skal have kvalitet, spidskompetencer og vindermentalitet. Det findes mange steder i verden.
Derfor er det nemt at gennemskue hvorfor Nees har brugt Delanye og Claesson eller Meling.. Fordi de er spillere der gør alt hvad de kan! De kæmper alt de kan, desværre ser det ikke kønt ud fordi alderen har indhentet dem, men i det mindste prøver de..
Ikke decideret uenig. Men helt generelt giver jeg ikke meget for hele snakken om at ingen kender FCK og hele den Nordiske snak. For mig handler det alene om kvalitet og mentalitet uanset hvor du kommer fra.
Vi har Corner, Delaney, Moi, Claesson, Larsson, Zanka, Meling, Clem, Mattsson, MEM og en bunke talenter. Hvis det ikke er nok til et hold, bliver det bare aldrig nok.
Og alligevel synes det at være Suzuki og Huescas som er dem vi har haft sværest ved at undvære. En japaner og en mexicaner.
Vi skal have kvalitet, spidskompetencer og vindermentalitet. Det findes mange steder i verden.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”