Man kan ihvertfald sige at vi får syn for sagen mht bestyrelsen og ejerne fra nu og hen mod næste sæson starter.
QPR
Hvis jeg ikke husker meget galt, så var Nees selv ude at sige, at Mads Emil var en ønske spiller, og at han "dagligt var inde for at spørge om han snart sluttede sig til truppen".
Når en trup er dysfunktionel og tilmed lav på kvalitet, så er der altid en risiko for at man ender hvor FCK ender.
Som tidligere nævnt. Skift gerne træneren og stab, men hvis grundproblemet ikke håndteres, kommer vi bare til at skifte trænere igen og igen.