Vi burde altså kunne vinde i ligaen mod de fleste hold i en 433 med
Kotarski
Buta - Gabriel - Suzuki - Lopez
MEM - Højer - Amir
Moi - Dadason - Achouri
Deri er jeg slet ikke enig ( sorry ), Buta er vel bare en langsommere version af Zague, Gabriel har sine udfald, Kotarski koste vel i snit hver anden kamp, Lopez er sådan en alt eller intet spiller, med placeringsproblemer, MEM er vel en gennemsnitlig god Superliga spiller, Højer stadig U-19 og Amir har vel ikke vist noget synderligt, Moi er god, Dadason kan ikke lave mål i Superligaen, Achouri er et stopklods, med speciale i et stoppe op med bolden, trække ind mod midten, blive dækket af og så spille bolden tilbage til en midtstopper.
Det er et opstillet hold, som har formået tilsammen at lave 13 mål de sidste 22 kampe, der er ingen fart og ikke en spiller der bare sætter sin modstander.
Kotarski
Buta - Gabriel - Suzuki - Lopez
MEM - Højer - Amir
Moi - Dadason - Achouri
Deri er jeg slet ikke enig ( sorry ), Buta er vel bare en langsommere version af Zague, Gabriel har sine udfald, Kotarski koste vel i snit hver anden kamp, Lopez er sådan en alt eller intet spiller, med placeringsproblemer, MEM er vel en gennemsnitlig god Superliga spiller, Højer stadig U-19 og Amir har vel ikke vist noget synderligt, Moi er god, Dadason kan ikke lave mål i Superligaen, Achouri er et stopklods, med speciale i et stoppe op med bolden, trække ind mod midten, blive dækket af og så spille bolden tilbage til en midtstopper.
Det er et opstillet hold, som har formået tilsammen at lave 13 mål de sidste 22 kampe, der er ingen fart og ikke en spiller der bare sætter sin modstander.