Snak

Mere indhold efter annoncen
Altså du skal ikke overbevise mig. Jeg ved godt, hvor pisse unik den dreng er.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Præcis! Det ender jo hurtigt i en fifty-fifty, som kan gå begge veje. Vi kunne sikkert både have vundet og tabt et par kampe mere, men I denne tilstand gær det ingen forskel.


Eksemplificeret ved kampen hjemme mod Silkeborg.
Lopez laver en børnefejl ved første mål, men vi kommer tilbage og går til pause foran 2-1. Kommer hurtigt foran 3-1 efter pausen og er totalt i kontrol....

Og så vælger Kotarski at brænde helt sammen, så de reducerer... og holdet bliver SÅ vanvittigt nervøst og vi ender med at spille 3-3.....

Havde vi kørt den kamp sikkert hjem...

Silkeborg har forresten fået 4 af deres 19 point mod os.....
QPR
Vi skal købe Richardson hvis vi rykker ned, så han kan pisse sin karriere af i dansk 1 division fordi han er en pivelendig presspiller og en diva.

Det med divaer er en Sune speciel. Zague, Moukoks, Richardson og forsvarsspillerne kan ikke finde ud af at presse eller forsvare.
..og der bliver sjovt nok ikke talt så meget om vores mest spillede midtbane i efteråret der nu repræsenterer et polsk hold under nedrykningsstregen og et talent der ikke kan spille sig på et andet polsk hold der synes at kæmpe lige så meget med at finde en sejr som os.

Det kunne jo også være at det bare er spillernes niveau..
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Synes jeg har redegjort for, for et par sider siden, at spillerne ikke nødvendigvis er ret meget bedre end Sønderjyskes
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå, så er Rubén Sellés fri på markedet.
Ja efter ikke at have vundet en eneste kamp i de seneste 7 kampe i Segunda Division. Men OneNexus skal sgu nok have ham på listen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg havde lidt sat Selles op på en piedestal, men efter hans seneste jobs, så må jeg konstatere, at min forelskelse i ham er blegnet lidt.
Som minimum som en potentiel cheftræner i klubben. Den stilling virker han ikke til at manøvre rundt i, på voldsomt imponerende vis.

Men kunne da være frækt at få ham ind som assistent..
Apropos tidligere assistenter, så er det vel værd at nævne at Nickolai Lund har gang i det omvendte, fra udskældt dødboldassistent i FCK til at føre Viborg i Top 6 på bekostning af FCK.
Det er også tankevækkende. Han kunne simpelthen ikke få styr på de dødbolde, uagtet at det var hans primære arbejdsopgave. Det var helt latterligt. Men at få Viborg i top 6, det klare han så fint, så fint..

Hvem ved hvor mange mål der er scoret mod dem på dødbolde?
Kalder Nande..
Annonce