Ser lige total fodbold dagen derpå, og det interview med Neestrup er tankevækkende..
Hvorfor er det blevet så populært, at ville have en fyreseddel igennem pressen efterhånden?
Samtidig med det, så ved jeg godt, at det er FCK DNA’et at have den der arrogance, men det ser så forkert ud, i den situation man står i lige nu.
Så man skal simpelthen til at lægge det på hylden, også walk the walk istedet for talk the talk.
De snakker for meget, men viser for lidt.
Og det gælder hele vejen rundt.
Men jeg syntes sgu det svært, for det jo hele vejen rundt det sejler..
Hvorfor er det blevet så populært, at ville have en fyreseddel igennem pressen efterhånden?
Samtidig med det, så ved jeg godt, at det er FCK DNA’et at have den der arrogance, men det ser så forkert ud, i den situation man står i lige nu.
Så man skal simpelthen til at lægge det på hylden, også walk the walk istedet for talk the talk.
De snakker for meget, men viser for lidt.
Og det gælder hele vejen rundt.
Men jeg syntes sgu det svært, for det jo hele vejen rundt det sejler..