@kasperiano:
Men tænkte du også sådan om spillermaterialet inden sæsonen? Altså at det ikke var meget bedre end Sønderjyskes?
Jeg spørger fordi jeg generelt er fascineret af tendensen blandt FCKs fans til at bebrejde alle mulige andre end Neestrup for de problemer I befinder jer i.
Synes jeg har redegjort for, for et par sider siden, at spillerne ikke nødvendigvis er ret meget bedre end SønderjyskesDu må endelig ikke tage dette som en provokation, for det er absolut ikke ment sådan.
Men tænkte du også sådan om spillermaterialet inden sæsonen? Altså at det ikke var meget bedre end Sønderjyskes?
Jeg spørger fordi jeg generelt er fascineret af tendensen blandt FCKs fans til at bebrejde alle mulige andre end Neestrup for de problemer I befinder jer i.