Snak

Mere indhold efter annoncen
Virkelig træls timing, må håbe ham og Bo har nået at lægge nogle solide planer.

Derudover deler jeg dine tanker. Så mange ansættelser på så kort tid er ikke en god ting. Nægter at tro på, at jobbet som sportsdirektør / teknisk direktør / chefscout er så nemt man performer til maks på 7-8 måneder.
Annonce