Interessant. Ham har vi vel ikke råd til?
Isak BjerkeboHan er kun lige gået ind i sin 2 sæson i den bedste svenske række som 23 årige. Sidste år var hans første (rigtige) i den bedste og må jeg sige, relativt svage svenske liga.
Jo vist han har et voldsomt scoringssnit lige nu og rammer på alt. Men de her typer er lidt svære at bedømme. Det er ikke ligefrem fordi fortiden ser imponerende ud..
Var han 18-19 år var han nok solgt for flere mønter, end vi kan være med på, men med hans alder og at han trods alt, fortsat er ret ny på højeste niveau, så tænker jeg godt vi kan lege med. Men det selvfølgelig hevet lidt ud af røven..
Bonus info: Han har tidligere været involveret i sammenlagt 12 kampe for Kalmar i den bedste række. Men det var over 2 sæsoner og med sammenlagt 47 min. spilletid. (2022 & 2023)
172 cm høj.
147 kampe på venstrekanten, 20 kampe på højrekantet, 9 som angriber.
Ikke været en del af det svenske landholdsregi siden u16.