Posh skulle have lukket den til 3-0. Nu er det i den grad op af bakke, og det ligner mere en 2-3-mål og knock-out, end vi er kommer videre.
Wendt fortsætter de seneste mange måneders ligegyldighed. Men hvorfor også pludselig begynde at dække nu.
Posh kikser defensivt, og lader en mand løbe i ryggen. Det er utilgiveligt backspil i begge situationer.
Egentlig lå der et udligningsmål i luften, da der stor 1-0, for Sölvi sejlede rundt nede bagi. 2-0 bør selvfølgelig lukke kampen, men nu ligner det en gentagelse af Gorica og Aberdeen med totalt kollaps.
Vingaard beviser i øvrigt endnu engang, at niveauet ikke er til international fodbold, for han har næppe sat en fod rigtigt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.