Endelig gad DameN prikke den forbi målmanden.
Det der med tilskuere der kaster ting på banen, er dog temmelig tumpet. Så vidt jeg husker har klubben fået ballade nogle gange efterhånden, hvorfor straffen vel efterhånden må være rimlig økonomisk tung.
Det der med tilskuere der kaster ting på banen, er dog temmelig tumpet. Så vidt jeg husker har klubben fået ballade nogle gange efterhånden, hvorfor straffen vel efterhånden må være rimlig økonomisk tung.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.