Snak

Mere indhold efter annoncen
Kom nu frem på banen!! 20 minutter er simpelthen for langt tid at forsvare sig.

Fuck mand! Damen mangler altså den sidste klasse til at blive rigtig god.
Hvor fanden er pressspillet? Gå dog til boldholderen. Vi er simpelthen så passive.


Må have noget kamillete, for at dulme nerverne.

Press!! Press!! Press forhelvede!!
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
moderator
Der har stort set hele kampen manglet pres på boldholderen. TK ind afhjælper nok ikke det problem.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Fuldstændig som i 1. kamp, så virker hviderusserne meget trætte. Det bør være muligt at udnytte. Har mærkeligt nok ikke de store forventninger til at det sker.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
moderator
Nej, vi er alt for uskarpe. Det koster som regel.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej det er ikke skarpheden der kendetegner københavnerkontraerne - desværre.

Ellers en del gode momenter mod en god modstander.
moderator
TK, den tosse. Han trækker sig hver gang. Han bør ikke være et europæisk alternativ.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
TK, den tosse. Han trækker sig hver gang. Han bør ikke være et europæisk alternativ.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Der mangler lidt bredde - men godt at se at CV kan købe gode spillere ind billigt. Det får han givetvist brug for at gøre igen inden længe. Wendt bør ikke sælges hvis det hedder chl. kval endnu efter idag.
moderator
Wendt er satme en katastrofe. Det er jo hver gang.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce