Wendt må være noget nær den spiller i FCK (og suppen?) med det mest svingende niveau. Alene i forskellige kampe mod AaB har jeg set ham være banens bedst, og så gangen før blive kørt rundt på røv og albuer.
Man må håbe at Bologna eller andre købere ved hvad det er de får.