Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis folk vil have wendt, så giv ham væk.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
Wendt må være noget nær den spiller i FCK (og suppen?) med det mest svingende niveau. Alene i forskellige kampe mod AaB har jeg set ham være banens bedst, og så gangen før blive kørt rundt på røv og albuer.

Man må håbe at Bologna eller andre købere ved hvad det er de får.
moderator
Vingaard, din klovn.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
HAHA EN HAT, KÆFT EN AFBRÆNDER MAND
Oh Cesc Fabregas, you are the love of my life, oh Cesc Fabregas , I'll let you shag my wife, oh Cesc Fabregas
Nej nej nej, N´Doye.

Vingaard var rystende elendig. Totalt usynlig, og ugidelig i sin afslutning til sidst.
I do it like Forrest Gump. When they told him to run, he ran. When they tell me to win, I win.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For satan N´Doye en afbrænder!
Stille og rolig sejr. Ingen problemer der.
Det var dog de mest surrealistiske slutminutter jeg kan huske at have set, i meget meget lang tid.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
LOL på Damen. Hvorfor skal alle FCK´s europæiske kampe være så nervepirrende? Mine nerver er totalt slidt ned.
\"Jeg er squ da ligeglad om han bider.\"
Effektivitet er godt nok ikke ret høj. Det kunne være der skulle kigges mod Hviderusland for et par forstærkninger......det er sku et godt hold Bate
Annonce