Jeg deler da også jeres frustationer omkring Wendt, men vi ved jo godt at han spillede under niveau, og af den grund håber jeg også at vi beholder ham. Han er jo stadigvæk en dygtig fodboldspiller og uundværlig for FCK. Tænk hvor gode egentlig ville være hvis alle deres spillere toppede på en gang - det er det FCK principielt mangler.
Snak
ons 4. aug 2010
Young Boys Bern videre mod Fenerbache. Jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde?!
ons 4. aug 2010
Ja, det jo nærmest sensationelt, og jeg håber en vis BJK sidder med en meget lang næse.
Redigeretons 4. aug 2010
Du skal græde, og i øvrigt være meget glad for at Schweiz pt er lidt over 5 point bag Danmark.
Edit: Med FCKs sejr rykke Danmark helt op ved siden af Malta i indeværende sæson.
Edit: Med FCKs sejr rykke Danmark helt op ved siden af Malta i indeværende sæson.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Redigeretons 4. aug 2010
Det skulle jeg mene, jeg har dog ikke læst dagens resultater, men FCK og Young Boys har hentet det præcis samme antal point i dag. afstanden skulle således være den samme.
Edit: Basel har også sejret. afstaden er dog forsat omkring de 5 point, men hullet er blevet 0.2 point mindre.
Edit2: Danmark er nu på 25.350, Schweiz på 20.200
Edit: Basel har også sejret. afstaden er dog forsat omkring de 5 point, men hullet er blevet 0.2 point mindre.
Edit2: Danmark er nu på 25.350, Schweiz på 20.200
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
ons 4. aug 2010
Basel vandt også. AA Gent røg ud til Dynamo Kiev, men Ukraine ligger vist også tæt på Danmark.
ons 4. aug 2010
Ukraine er meget meget langt foran Danmark. (7.pladsen, med over 35 point)
Schweiz burde overhovedet ikke være et tema, men med den styrke holdene viser in mente begynder de lige pludselig at være det.
Schweiz burde overhovedet ikke være et tema, men med den styrke holdene viser in mente begynder de lige pludselig at være det.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United