"Der pives en del over at FCK lukker Borisov ind i kampen"
- Det begrædes i værste fald. Og det skulle da være underligt andet, når nu man render rundt og holder med FCK.
"Og det er da rigtigt nok at det var ganske unødvendigt"
- Præcis, og mere behøves der egentlig ikke siges til det. Men så alligevel:
"Men det er kendetegnende for holdet i disse år at de kan stramme balderne når det gælder"
- Jeg vil mene at det virkelig galdt, da man var kommet på 2-1 på Cypern. Og i den forbindelse: Hvem - ved deres fulde fem - skulle turde at begive sig ud i en garanti for, at det ikke sker i tilsvarende runde, i denne sæsons CL-udgave?
At man i trøsteturneringen har gjort det fint, kan der ikke herske to meniniger om. Og det er selvfølgelig flot.
- Det begrædes i værste fald. Og det skulle da være underligt andet, når nu man render rundt og holder med FCK.
"Og det er da rigtigt nok at det var ganske unødvendigt"
- Præcis, og mere behøves der egentlig ikke siges til det. Men så alligevel:
"Men det er kendetegnende for holdet i disse år at de kan stramme balderne når det gælder"
- Jeg vil mene at det virkelig galdt, da man var kommet på 2-1 på Cypern. Og i den forbindelse: Hvem - ved deres fulde fem - skulle turde at begive sig ud i en garanti for, at det ikke sker i tilsvarende runde, i denne sæsons CL-udgave?
At man i trøsteturneringen har gjort det fint, kan der ikke herske to meniniger om. Og det er selvfølgelig flot.