Snak

Mere indhold efter annoncen
"Der pives en del over at FCK lukker Borisov ind i kampen"

- Det begrædes i værste fald. Og det skulle da være underligt andet, når nu man render rundt og holder med FCK.

"Og det er da rigtigt nok at det var ganske unødvendigt"

- Præcis, og mere behøves der egentlig ikke siges til det. Men så alligevel:

"Men det er kendetegnende for holdet i disse år at de kan stramme balderne når det gælder"

- Jeg vil mene at det virkelig galdt, da man var kommet på 2-1 på Cypern. Og i den forbindelse: Hvem - ved deres fulde fem - skulle turde at begive sig ud i en garanti for, at det ikke sker i tilsvarende runde, i denne sæsons CL-udgave?

At man i trøsteturneringen har gjort det fint, kan der ikke herske to meniniger om. Og det er selvfølgelig flot.
10 mio.???? I så fald har BSN taget en lige rigelig stor slurk af natpotten.

Claudemir for 7.5 og JP for 10? Det regnestykke hænger ikke sammen i min verden.
Han er trods alt deres største profil, og derfor tror jeg gerne, BSN kunne finde på at hæve prisen derop til.
Du har sikkert ret, men jeg tror ikke han finder købere i det nuværende marked.

Jeg har nu været sikker i min sag og taget fejl før.
Fin kamp. Jeg var godt underholdt i første halvleg.

Spændende bliver det, hvem FCK trækker i 4 kval. Jeg håber på Rosenborg(hvis de kan trækkes).

Ikke jordens bedste forsvarsspil dog, men det kommer med Sølvis tilvænning.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu må Ståle få øjnene op for Grønkjær. Magen til - endnu, en jammerlig indsats fra manden, skal man lede længe efter.

Antonsson var da også piv ringe igår. Jeg så gerne Mathias starte inde på søndag.

Damen var jo outstanding igår. 2 x assist, samt et mål. Det var jo fantastisk at se. Samt Claudemir viste virkelige gode takter, og med hans assist til Damen kan han også gå hen og blive rigtig vigtig for os.

Det var nok den mest medrivende kamp jeg har set længe - Der var ingen grund til det, men nej hvor var den nervepirrende.
In a controversy the instant we feel anger we have already ceased striving for the truth, and have begun striving for ourselves.
Er rygterne om Wendt-salget gået i sig selv? Synes ikke jeg har læst noget de sidste par dage.
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"
Måske blev kvalkampen i går vist i Italien.
fck-medløber.
Haha, elendil, good one.
Det, der ærger mig mest, og som var tydeligt i går, er manglen på en midtbanegeneral (yup, here we go again), samt en tredje angriber.
Hvis jeg kunne bestemme, så skulle Hjaltes kontrakt ikke forlænges, og Gronk skulle stoppe snarest muligt. Sidstenævnte er en af de mest løntunge spillere i Suppen, men hans kvaliteter er ikke tilsvarende. Hjaltes gage er heller ikke den laveste.
Selvfølgelig indebærer det, at man i dette eller næste transfervindue har hentet to rigtig gode erstatninger. Der skal ikke meget til for at løfte dette hold et niveau op.
Og til sidst skal man naturligvis hente en af Matias´ anbefalinger til forsvaret. De to hollændere virker til at være helt perfekte, Matias.

Jeg kan tilføje, at jeg blev meget imponeret af BATE i går. Det var fysisk stærke, hurtige og generelt teknisk dygtige, og spillede bestemt ved at angrebe med mange mænd - hvilket tydeligvis rystede vores forsvar og medvirkede til at de ikke holdt niveau. De var klart ikke vant til at skulle passe på 4 mand, samt deres 10´er, som tit var at finde i hullet mellem forsvaret og midtbanen.

Ikke jordens bedste forsvarsspil dog, men det kommer med Sølvis tilvænning.

Han var ikke den værste i går. Oppede sig i hvert fald i anden halvleg. Wendt og Antonsson var de rigtig dårlige.

Måske blev kvalkampen i går vist i Italien.

HEHE.. I hope not.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce