Hvad mener du præcist med stram? At spillerne er statiske eller? For det mener jeg bestemt ikke at de er.
Nej, at deres roller er helt klart definerede. Ståle har dog løsnet grebet med "det nye kuld", men da Linde, Allbäck og Gravgaard spillede var det meget udtalt.
Nej, nej, nej og atter nej. Der er jo ikke tale om at kantspillerne skal blive på deres plads, men at de bare tit og ofte trækker for meget ind i banen, altså for meget efter min smag. Jeg mener måske at Wendt p.t. lider under at han har en for stor arbejdsbydre. Pospech magter det fint, og det er klart at det giver FC København en ekstra dimension med backs´ne, men tit og ofte, hvis der skal komme noget fra venstresiden, så skal det åbenbart komme fra Wendt.
"Efter din smag" har jeg forstået, og hvis det er omdrejningspunktet, og du ikke vil indse de yderste midtbanespilleres rolle, så kommer vi ikke længere. Wendt og Posh og dermed vores opbyggende spil er afhængige af, at der åbnes plads til dem.
Dine indlæg handler jo primært om hvor dumme andre er, om at irettesætte andre folk og at de ikke har tjek på en skid osv., synes måske ikke at du selv skulle ændre strategi og disponere dine ressourcer på anden vis?
Nej, men mine indlæg henvendt til dig handler om at forklare dig tingenes sammenhæng. I stedet høvler du videre med "efter min smag" etc. Jeg viser jo netop, at jeg gladeligt bruger mine ressourcer på dig, og det bør være mig taknemmelig, for som det er set før her i tråden, så kan brugere efter en uheldig start have godt af at blive hjulpet igang.
Nej, at deres roller er helt klart definerede. Ståle har dog løsnet grebet med "det nye kuld", men da Linde, Allbäck og Gravgaard spillede var det meget udtalt.
Nej, nej, nej og atter nej. Der er jo ikke tale om at kantspillerne skal blive på deres plads, men at de bare tit og ofte trækker for meget ind i banen, altså for meget efter min smag. Jeg mener måske at Wendt p.t. lider under at han har en for stor arbejdsbydre. Pospech magter det fint, og det er klart at det giver FC København en ekstra dimension med backs´ne, men tit og ofte, hvis der skal komme noget fra venstresiden, så skal det åbenbart komme fra Wendt.
"Efter din smag" har jeg forstået, og hvis det er omdrejningspunktet, og du ikke vil indse de yderste midtbanespilleres rolle, så kommer vi ikke længere. Wendt og Posh og dermed vores opbyggende spil er afhængige af, at der åbnes plads til dem.
Dine indlæg handler jo primært om hvor dumme andre er, om at irettesætte andre folk og at de ikke har tjek på en skid osv., synes måske ikke at du selv skulle ændre strategi og disponere dine ressourcer på anden vis?
Nej, men mine indlæg henvendt til dig handler om at forklare dig tingenes sammenhæng. I stedet høvler du videre med "efter min smag" etc. Jeg viser jo netop, at jeg gladeligt bruger mine ressourcer på dig, og det bør være mig taknemmelig, for som det er set før her i tråden, så kan brugere efter en uheldig start have godt af at blive hjulpet igang.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.