Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Hvad mener du præcist med stram? At spillerne er statiske eller? For det mener jeg bestemt ikke at de er.

Nej, at deres roller er helt klart definerede. Ståle har dog løsnet grebet med "det nye kuld", men da Linde, Allbäck og Gravgaard spillede var det meget udtalt.

Nej, nej, nej og atter nej. Der er jo ikke tale om at kantspillerne skal blive på deres plads, men at de bare tit og ofte trækker for meget ind i banen, altså for meget efter min smag. Jeg mener måske at Wendt p.t. lider under at han har en for stor arbejdsbydre. Pospech magter det fint, og det er klart at det giver FC København en ekstra dimension med backs´ne, men tit og ofte, hvis der skal komme noget fra venstresiden, så skal det åbenbart komme fra Wendt.

"Efter din smag" har jeg forstået, og hvis det er omdrejningspunktet, og du ikke vil indse de yderste midtbanespilleres rolle, så kommer vi ikke længere. Wendt og Posh og dermed vores opbyggende spil er afhængige af, at der åbnes plads til dem.

Dine indlæg handler jo primært om hvor dumme andre er, om at irettesætte andre folk og at de ikke har tjek på en skid osv., synes måske ikke at du selv skulle ændre strategi og disponere dine ressourcer på anden vis?

Nej, men mine indlæg henvendt til dig handler om at forklare dig tingenes sammenhæng. I stedet høvler du videre med "efter min smag" etc. Jeg viser jo netop, at jeg gladeligt bruger mine ressourcer på dig, og det bør være mig taknemmelig, for som det er set før her i tråden, så kan brugere efter en uheldig start have godt af at blive hjulpet igang.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nej, at deres roller er helt klart definerede. Ståle har dog løsnet grebet med "det nye kuld", men da Linde, Allbäck og Gravgaard spillede var det meget udtalt.

Okay, så er jeg med. Det er jo klart at deres roller er veldefineret, men jeg mener at spillerne er blevet mere fleksible, hvilket jeg selvfølgelig har givet FCK endnu en dimension i f.eks. deres opbyggende spil.

"Efter din smag" har jeg forstået, og hvis det er omdrejningspunktet, og du ikke vil indse de yderste midtbanespilleres rolle, så kommer vi ikke længere. Wendt og Posh og dermed vores opbyggende spil er afhængige af, at der åbnes plads til dem.

Nu havde Wendt været udskældt i et stykke tid, og jeg mente måske bare at en af forklaringerne på hans slækken af det defensive, kunne have noget at gøre med en nærmest ikke-eksisterende venstrekant.

Nej, men mine indlæg henvendt til dig handler om at forklare dig tingenes sammenhæng. I stedet høvler du videre med "efter min smag" etc. Jeg viser jo netop, at jeg gladeligt bruger mine ressourcer på dig, og det bør være mig taknemmelig, for som det er set før her i tråden, så kan brugere efter en uheldig start have godt af at blive hjulpet igang.

Det er jeg selvfølgelig taknemmelig for, men nu er jeg jo ikke ny i tråden :)

Du har vel netop oprettet tråden for at folk skulle give deres meninger til kende?
"Du har vel netop oprettet tråden for at folk skulle give deres meninger til kende?"

- Uden at det har noget med den verserende indlægsudveksling at gøre... Nej, det er formentlig ikke derfor, tråden er oprettet.
- Uden at det har noget med den verserende indlægsudveksling at gøre... Nej, det er formentlig ikke derfor, tråden er oprettet.

Hvorfor i alverden så? Er der et skjult kodeks for hvad man må mene og skrive, og er en anden synsvinkel fuldkommen banlyst herinde?

Et godt eksempel er da Claudemir blev præsenteret i FCK, så var der en bred enighed om at Claudemir helt sikkert skulle gå ind på midtbanen med det samme. En enkelt outsider (jeg nævner ingen navne) håndhævede at denne spiller faktisk måske var tiltænkt højrekanten i starten. Det kunne der så absolut ikke være tale om. Og sådan er der mange eksempler der bliver skudt ned herinde, er det i så fald virkelig så tåbeligt at ytre sin mening?
schaap, jeg vil 1000 gange hellere læse et af dine indlæg end et fra repos/matias. Just fyi.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Er der et skjult kodeks for hvad man må mene og skrive, og er en anden synsvinkel fuldkommen banlyst herinde?"

- Ingenlunde skjult. Tværtimod. Skriver man lort, bliver man bedt om at finde sig en passende tråd i artikelforum, eller blot holde sig til "egne" klubtråde.

"Et godt eksempel er da Claudemir blev præsenteret i FCK, så var der en bred enighed om at Claudemir helt sikkert skulle gå ind på midtbanen med det samme"

- Forstå lige lidt, SCHAAP. Det skylder du dig selv. Jeg har allerede skrevet, at det intet har med dig og den igangværende indlægsudveksling at gøre. Vedr. Claudemir, så blev han tildelt trøje nr. 6 (som traditionelt er central midtbane), samt hentet med ordene om, at han var tiltænkt en rolle som central midtbane. Så klart nok, at det var det, man gik ud fra. Ligesom da Santin blev hentet til venstrekanten, men havnede i angrebet.

"Det kunne der så absolut ikke være tale om. Og sådan er der mange eksempler der bliver skudt ned herinde, er det i så fald virkelig så tåbeligt at ytre sin mening?"

- Jøsses, hvor er du dog nærtagende. For det første skrev jeg da Claudemir blev hentet, at i den kamp jeg havde set med ham (mod Ajax), startede han på højrekanten, men blev lagt ind bag Hofs, da amsterdammerne drønede gennem midten af banen, som var det en regulær motorvej. Så vidt jeg er (og var) orienteret, har det været en løsning, Vitesse ofte har trukket på - og nu har FCK altså gjort nøjagtigt det samme. Ikke at det er så vigtigt (for andre end dig). For det andet: Hvilke indlæg har gjort, at du finder det rimeligt at konkludere, at der (her i tråden) så absolut ikke kunne være tale om dine teorier på området?

Som sagt; du er ualmindeligt nærtagende. Og du føler dig tilsyneladende tilsidesat og devalueret, helt uden at du har grund til det. Min opfordring til dig, er, at du ret hurtigt får smidt det nærtagende element over bord. Og selvfølgelig er du bliver lidt mere åben overfor kritik. Du går jo helt tydeligt meget op i spillet, hvorfor forklaringen på FCKs - i øvrigt ret klare (og ganske velkendte) - koncept, som repos har givet dig, ikke behøver at blive mødt af de sære svar, du har siden har disket op med, som i bedste fald er et udtryk for at du ikke er så stærk på taktik, i værste fald er et udtryk for internetstolthed.
Er der et skjult kodeks for hvad man må mene og skrive


Det korte svar: Ja

Men skriver du det det rigtige længe nok, og opretholder et "højt" niveau (subjektivt vurderet) gennem længere tid, ender du måske med at blive optaget i deres hemmelige hule.

Med dette indlæg har undertegnede naturligvis, endnu engang, udskudt egen mulige optagelse i samme, på ubestemt tid...

"passiv aggressiv spasmager trolling" off:

Pøj pøj med lodtrækningen om nogle timer.
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
"... jeg vil 1000 gange hellere læse et af dine indlæg end et fra repos/matias"

- Det kan ikke komme bag på nogen. Dine pudsigheder er også flere gange blevet kommenteret, hvorfor det selvfølgelig handler om at finde sammen med andre, der har oplevet noget lignende. Så pyt være med, at dem man allierer sig med, har misforstået noget helt basalt - det vigtige er, at stå sammen mod dem, der er så flinke, at gøre opmærksom på misforståelserne. For internetæren har lidt et knæk. Et ubærligt knæk. Forhåbentlig falder ingen dog for, at du opfordrer til en forsmået-bruger-69´er. Om end du tydeligvis har brug for (op)rejsning.
Det kan ikke komme bag på nogen.
Av, den niver, hva?

Ikke alle falder for jeres selvforherligende stil. Tænk at At I har tid til at sidde og overfalde alle som ikke lige gider den og åndsmasturbere hinanden i en uendelighed.
Åh, så kommer alle de forurettede ud. Chuck, som igen og igen forsøgte at forklæde sin liderlighed over FCKs økonomiske situation som oprigtige oplæg til debat. Godt nok tog de altid udgangspunkt i worst-worst-worst-case-scenario, men det var stadig oprigtige oplæg til konstruktiv debat. Hvordan kunne man tillade sig at tro andet? Og her, flere uger efter, er forurettelsen stadig ikke fortaget, og behovet for at komme herind, og se, om der er et eller andet, der også kan give ham (op)rejsning, er tydeligvis stadig til stede.

"Men skriver du det det rigtige længe nok, og opretholder et "højt" niveau (subjektivt vurderet) gennem længere tid, ender du måske med at blive optaget i deres hemmelige hule"

- For det første ligner det altså, at det er jer der har brug for at have en hemmelig hule. Der kan I så i al jeres nøgenhed sidde og gejle hinanden op med forurettede beretninger om, hvordan repos og Matias ikke har taget jer alvorligt. Og i kan trøste-berøre hinanden efterfølgende. For det andet bliver det ikke mere rigtigt at gentage en misforståelse ud i det uendelige. SCHAAP havde misforstået det taktiske koncept, hvilket repos gjorde opmærksom på. Nu er det så blevet til noget om egne holdninger til, hvordan man burde spille osv., men det har ligesom ikke noget med virkeligheden - ellers - at gøre.

Hvis du, og andre medlemmer af beklagelseslogen, ønsker at diskutere fodbold, så diskuter fodbold. Men forvent at blive udsat for kritik, når konceptet er misforstået, når det bliver påstået, at vores tre angribere scorer tilsammen 60 ligamål, når det er en umulighed at holde sig fra nærmest at slutte, at FCK ikke eksisterer om 2-3 mdr. Hvis ikke kritik på så tåbelige udmeldinger er til at leve med, anbefales andre tråde og særligt et andet forum.
Annonce