RBK vs. FCK - :(
Typisk, lidt ærgeligt nu da Salzburg gik til Israel... men OK kan man ikke slå RBK skal man heller ikke i ChL.
Men alligevel.... surt for nordisk fodbold at kun et hold går videre.
Typisk, lidt ærgeligt nu da Salzburg gik til Israel... men OK kan man ikke slå RBK skal man heller ikke i ChL.
Men alligevel.... surt for nordisk fodbold at kun et hold går videre.
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!!
Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.