I hvert fald skal FCK stramme op på forsvarsspillet i forhold til Borisovkampen. Ellers står den på EL i stedet for CL.
Snak
fre 6. aug 2010
Af en eller anden grund frygter jeg, at hovmodet står for fald denne her gang.Det er vel fint nok. Kun BIF er mere hovmodige end Rosenborg i Norden. Så det må man håbe på :-)
fre 6. aug 2010
hørt Matias, det bliver ulideligt at færdes herinde, hvis Rosenborg sender FCK ud, nordmændende lider af et alvorligt tilfælde af mindreværdskompleks indenfor fodboldverdenen, og helvede bliver sluppet løs, hvis ikke i gør os den tjeneste at slå dem ud
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885
Vi undgik kunstgræsset i Salzburg, hvilket var det primære.
Rosenborg er ok, selv om jeg hellere havde set os trække Sheriff eller Zilina.
Begge trænere har fint styr på hinanden, og vi kommer til at spille under kendte forhold. Omvendt kan Parken næppe skræmme Rosenborg.
Selv om det er en kliché, så bliver det alfa og omega at få scoret i Trondheim og sikre os et bedre udgangspunkt end 0-0, så vi i Parken ikke løber i Rosenborgs hurtige omstillingsspil.
Rosenborg er ok, selv om jeg hellere havde set os trække Sheriff eller Zilina.
Begge trænere har fint styr på hinanden, og vi kommer til at spille under kendte forhold. Omvendt kan Parken næppe skræmme Rosenborg.
Selv om det er en kliché, så bliver det alfa og omega at få scoret i Trondheim og sikre os et bedre udgangspunkt end 0-0, så vi i Parken ikke løber i Rosenborgs hurtige omstillingsspil.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
fre 6. aug 2010
Og fra superligaen, hvor defensiven heller ikke har set for god ud. Og så må disse kampe hjertens gerne blive dem, der for alvor sætter N´Doye i gang. For fanden hvor får vi brug for, at han omsætter flere af de store chancer der tilfalder ham til mål.
De har altså et fint hold, synes jeg. Annan og Skjeldbred kunne godt spille hos os, uden jeg ville brokke mig over det. Winsnes havde vi store problemer med, da han spillede i AaB (selvom det var Würtz der fik al æren). det samme kan siges om Prica. Deres forsvar ser også fint ud, men det er klart, at det er der, vi skal finde deres svagheder (om end de endnu ikke har tabt i ligaen i år).
De har altså et fint hold, synes jeg. Annan og Skjeldbred kunne godt spille hos os, uden jeg ville brokke mig over det. Winsnes havde vi store problemer med, da han spillede i AaB (selvom det var Würtz der fik al æren). det samme kan siges om Prica. Deres forsvar ser også fint ud, men det er klart, at det er der, vi skal finde deres svagheder (om end de endnu ikke har tabt i ligaen i år).
fre 6. aug 2010
WOW! What a surprise.....NOT!
Lige inden lodtrækningen lavede jeg vædemål med en kollega, at vi trækker Rosenborg.
Imo den værste modstander...trods kunstgræs i Salzburg.
Lige inden lodtrækningen lavede jeg vædemål med en kollega, at vi trækker Rosenborg.
Imo den værste modstander...trods kunstgræs i Salzburg.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
fre 6. aug 2010
Vi kan dog godt tæve dem. Det har vi gjort så ofte før. Med lodder og trisser. Som sædvanligt i Øvropa.
fck-medløber.
fre 6. aug 2010
2 hårde kampe, men burde vel slå rosenborg ud hvis vi vil i CL..
ved ikke om jeg er den eneste der har læst at salzburg IKKE har kunstgræs længere?? så det havde været fuldstændig lige gyldigt!
http://www.tipsbladet.dk…lger-du-med
ved ikke om jeg er den eneste der har læst at salzburg IKKE har kunstgræs længere?? så det havde været fuldstændig lige gyldigt!
http://www.tipsbladet.dk…lger-du-med
\"Mind you, I\'ve been here during the bad times too - one year we came second.\"
fre 6. aug 2010
Værst fordi de, som DaveEricGrohl siger, har et udtalt mindreværdskompleks i forhold til, ja, alt hvad der har med Danmark at gøre, og derfor vil kæmpe som galdt det deres liv, for en sejr over FCK. Ud over det, har de et godt hold, som desværre også er godt kørende for tiden.
Til gengæld synes jeg Ståle er god til læse internationale modstandere, og har især skaffet gode resultater mod hold, der godt kan lide at angribe med mange spillere ad gangen. Men for fanden hvor skal vi være vågne. Orker ikke deres kontraer.
Til gengæld synes jeg Ståle er god til læse internationale modstandere, og har især skaffet gode resultater mod hold, der godt kan lide at angribe med mange spillere ad gangen. Men for fanden hvor skal vi være vågne. Orker ikke deres kontraer.