Det er efterhånden en ret decimeret trup.
Nu er Aaquist, ligesom Busk, lejet ud til Horsens.
Spændende at de unge spillere ikke bare skal spille reservebold, men får noget erfaring fra divisionsbold, og hverken Busk eller Aaquist havde udsigt til spilletid i den kommende sæson, men bestemt spillere der på sigt har potentialet til superligabold.
Håber stadigvæk på en spiller med drev og kvaliteter til at åbne et forsvar til kanten, selvom Riemer har afvist at Falk skulle være interessant, så håber jeg stadigvæk, at han er spilleren Ståle går efter.