Uden offensiv firepower organiserede vi os trods alt til sølv og en acceptabel CL præstation.
I de perioder hvor det gik godt var spillere som Jørgensen, Mellberg og delvis Toutouh dominerende. De er tilbage nu – så længe det varer.
Sagt på en anden måde, vi er delvist forstærket indefra og når det kommer til organisationen er der en form for skelet i de spillere der allerede er. Ingen grund til at smdie det væk fra dag 1. for at give de nye en lortestart ved at skulle finde deres ben ved siden af andre spillere der også systemmæssigt sejler rundt. Det er samme tankegang der gør jeg er lidt ked af TK ikke tog et år mere.
Jeg er ikke ude i vi har en stamme på 2010 niveau eller andet oppustet, men blot at det vil give mening at supportere indslusningen af de nye ved at sikre der er en vist skelet på plads fra tidligere.
Med Toutouh, Mellberg og Jørgensen + 2-4 helt nye fra start er det jo også en ret stor ændring fra da det sejlede mest.
I de perioder hvor det gik godt var spillere som Jørgensen, Mellberg og delvis Toutouh dominerende. De er tilbage nu – så længe det varer.
Sagt på en anden måde, vi er delvist forstærket indefra og når det kommer til organisationen er der en form for skelet i de spillere der allerede er. Ingen grund til at smdie det væk fra dag 1. for at give de nye en lortestart ved at skulle finde deres ben ved siden af andre spillere der også systemmæssigt sejler rundt. Det er samme tankegang der gør jeg er lidt ked af TK ikke tog et år mere.
Jeg er ikke ude i vi har en stamme på 2010 niveau eller andet oppustet, men blot at det vil give mening at supportere indslusningen af de nye ved at sikre der er en vist skelet på plads fra tidligere.
Med Toutouh, Mellberg og Jørgensen + 2-4 helt nye fra start er det jo også en ret stor ændring fra da det sejlede mest.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.