De manglende udmeldinger tolker jeg som et tegn på, at FCK ikke umiddelbart ser en fremtid for dem i klubben.
Ja, sådan tolker jeg det også.. Det kunne være rart hvis klubben lige ønskede dem held og lykke fremover (officielt altså), og måske sagde noget om hvilke betragtninger man har gjort sig.
Er det en permanen kontrakt hos Lyngby, eller er det på leje?
Jeg ved det ikke, Lyngby siger(på deres hjemmeside) at de har hentet ham på en et-årig aftale men det kan jo betyde hvad som helst, og FCK har som sagt ikke meldt noget ud.. Umiddelbart vil jeg tro, udfra formuleringen, at det er på leje.. Ellers havde man vel sagt kontrakt istedet for aftale..