Snak

Mere indhold efter annoncen
De manglende udmeldinger tolker jeg som et tegn på, at FCK ikke umiddelbart ser en fremtid for dem i klubben.

Ja, sådan tolker jeg det også.. Det kunne være rart hvis klubben lige ønskede dem held og lykke fremover (officielt altså), og måske sagde noget om hvilke betragtninger man har gjort sig.

Er det en permanen kontrakt hos Lyngby, eller er det på leje?

Jeg ved det ikke, Lyngby siger(på deres hjemmeside) at de har hentet ham på en et-årig aftale men det kan jo betyde hvad som helst, og FCK har som sagt ikke meldt noget ud.. Umiddelbart vil jeg tro, udfra formuleringen, at det er på leje.. Ellers havde man vel sagt kontrakt istedet for aftale..
Ståle om mussis "og per dags dato overhovdet ikke snakke engelsk"

Er det bare mig, eller er det ikke alt for dårligt, når han har vist han skulle lærer engelsk det sidste halve år…
fck & arsenal
Han har vist endda modtaget undervisning. Det stod der i hvert fald i en artikel på et tidspunkt.

Så længe han kan et par gloser, skal han nok klare sig på banen, men det må være svært at falde ind i en trup, man ikke kan kommunikere med.
fck-medløber.
helt enig. han kan kommunikere med en fra holdet og det er Claudemir.

Ps. link til kampen der starter nu. (nu i HD kvali) http://www.youtube.com/w…hJYT9uimYOA
fck & arsenal
Det bliver en hård sæsonstart.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad står det? Hvordan spiller vi? Jeg kan overhovedet ikke få gang i noget stream.


EDIT: Fedt, får endelig gang i streamet tids nok til at se spillerne løbe tilbage efter at have scoret vores 2. mål på 3 minutter.
Bagud 1-0 i første halvleg. Foran 2-1 hurtigt i anden. Rurik, og derefter Mussis-alene-i-verden på straffe.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Ståle om mussis "og per dags dato overhovdet ikke snakke engelsk"

Er det bare mig, eller er det ikke alt for dårligt, når han har vist han skulle lærer engelsk det sidste halve år…


Jeg er enig, det er slapt.. Lige så slapt som at dukke op i dårlig form i hans nye klub med den begrundelse at han har haft ferie..
Men det kan være en kulturel ting, meget passioneret omkring fodbold, medmindre det der forventes af dem lugter af rigtig arbejde..

Jeg tror han skal være glad for at han skiftede til os og ikke en større klub, nu kan han få lidt tid til at lære hvordan tingene fungerer i europa i omgivelser hvor han ikke vil falde igennem hvis han kun kan levere 80% i starten..
2-2 målet skulle hvis være efter kæmpe Wiland fejl. Tilykke SA
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Bold kalder Nordam "nyindkøbet fra FCK", så er spørgsmålet jo bare om bold har mere begreb om hvad der foregår end vi har..
Annonce