"Mads Nordam skifter til Lyngby Boldklub på en et-årig aftale, og har allerede haft første træning med de nye holdkammerater i Lyngby." - Lyngby.dk
Altså ved ikke hvad der sker for tiden ift. de "et-årige" aftaler /lejemål. Jeg håber personligt IKKE, at han er skiftet til Lyngby på andet end en lejeaftale, da jeg ser Nordam som en kommende CB i FCK.
Altså ved ikke hvad der sker for tiden ift. de "et-årige" aftaler /lejemål. Jeg håber personligt IKKE, at han er skiftet til Lyngby på andet end en lejeaftale, da jeg ser Nordam som en kommende CB i FCK.
København.