Jeg glæder mig mest til at se Mussis. Men lad os se om han overhovedet starter inde i dag. Først og fremmest vigtig at vi har styr på defensiven her i starten. Jeg vil hellere spille 0-0 i aften, fremfor at spille 3-3, når det kun er en træningskamp, hvor vi skal bygge organisationen op. En sejr er selvfølgelig at foretrække, men Lyon er en svær modstander.
Stephan Andersen - Tom Høgli, Mathias Zanka Jørgensen, Per "Pelle" Nilsson, Pierre Bengtsson - Rúrik Gíslason, Daniel Amartey, Claudemir, Nicolai Jørgensen - Steve de Ridder, Andreas Cornelius
På papiret en rigtig stærk startopstilling. Jeg kunne dog godt savne en farlig offensiv joker, på bænken. Marvin Pourie har jeg stadigvæk ikke tiltro til.
Overdrivelse fremmer forståelsen. Mussis er vel i en okay grundform, og kan sagtens komme op i en god form på en måneds tid. Jeg tror på han bliver en succes i FCK. Han virker til at have den rette mentalitet.