Snak

Mere indhold efter annoncen
Lyon virker også godt organiseret. Ikke meget plads at angribe på.
Forza Napoli Sempre!
Noget helt andet. Bliver der præsenteret en ny trøje snart?

- Kæft hvor er det lavt, at der bliver buhet af SA.

- Høgli har nu haft to rigtig rigtig dårlige tilbagelægninger, som har sat SA under pres!

- NJ viser gang på gang, at vi manglede ham sidste sæson.
København.
Ser ud som om at De Ridder har fået de samme defensive pligter som Messi på det argentinske landshold..
Han laver lidt symbolske løb engang i mellem. :-)
København.
Amartey imponerer mig. En 19-årige knægt der går ind og styrer midtbanen på den måde. Det er klasse.
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De Ridder ser færdig ud allerede nu.
Og den bunke fans der buher stadig, smæk dem nogle.
FCK Man Utd Alle danske hold når de spiller i Europa.
Ja, han er igen en fornøjelse at se på..

Fans der tager i parken for at buhe af vores egne spillere burde formenes adgang til parken, og få en kæmpe røvfuld af de rigtige fck-fans det øjeblik de forlader stadion.. Fandme pinligt at man skal associeres med sådan nogle retards..
For dælen Amartey ser stærk ud. Det er jo helt vildt.
Og hvis Mussis er så god som han snakkes op til, så bliver denne midtbane jo helt skræmmende.

Helt andre takter end de sidste 3 år må man sige.
FCK Man Utd Alle danske hold når de spiller i Europa.
Stephan Andersen lader til at gøre alt rigtigt. En modsætning til hvad man har set de andre målmænd foretage sig de sidste par år.
FCK Man Utd Alle danske hold når de spiller i Europa.
Stephan Andersen lader til at gøre alt rigtigt. En modsætning til hvad man har set de andre målmænd foretage sig de sidste par år.


Enig. Stephan Andersen virker sikker og hurtig opfattende. Han kommer til at blive vigtig.
Forza Napoli Sempre!
Annonce