Snak

Mere indhold efter annoncen
De Ridder minder mig lidt om Braaten..
Hvordan har første halvleg været? Jævnbyrdig?
Ja, han virker en smule lad og arrogant i sin spillestil. Forhåbentlig stepper han op!
København.
Meget jævnbyrdigt. Vi ser stærke ud defensivt, men har næsten ikke skabt noget offensivt.
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har ikke set det hele, men af hvad jeg hat set, så er det kun i vestre side vi kommer frem af banen.
København.
Vel heller ikke så underligt når der er så meget kvalitetsforskel fremadrettet på højre og venstre side.

Jeg håber stadig lidt vi henter Augustinsson i dette vindue, så han har lidt tid til at forberede sig på at tage over for Bengtsson.
Det så dælme mærkeligt ud.
Liggende FCKer rammer den uheldigt, så den ryger op i hovedet på franskmand, som ikke når at flytte sig og dermed scorer til 0-1.
FCK Man Utd Alle danske hold når de spiller i Europa.
Synes at De Ridder & Cornelius har skuffet idag…
fck & arsenal
Omvendt så er det ikke meget de har fået at arbejde med.
København.
Annonce