Jeg havde forventet man ville satse en smule mere i en testkamp på hjemmebane foran 5000 tilskuere. Ja, Lyon er et rigtig godt hold, men de får også lov til, at spille den rundt i de defensive kæder indtil vi var lokket nok frem. Jeg forventer at man sætter et aggresivt presspil ind når man kommer bagud og jeg forventer, at man i hvert fald satser langt mere når nu det kunne være ligegyldigt hvad slutresultatet bliver. Det er helt ok med mig, at man laller en 1-0 sejr hjem på hjemmebane mod Hobro, men jeg syntes det er en hån mod tilskuerne, at man på intet tidspunkt bare prøver at få sat noget sammen offensivt.