Var Amartey ikke gået ud ved det andet mål?
At FCK skulle satse for at opnå resultat i en træningskamp er en besynderlige agenda. Kampen skulle naturligvis bruges til at få aftaler og indbyrdes forståelse testet i kamp. At Ståle starter med den defensive organisation og så bygger ovenpå når den er på plads, er vist gammelt nyt. Hvis man er tilgået dette trupskifte med andre forventninger har man næsten bedt om at blive skuffet.
Jeg er lidt mere optimistisk end efter de andre træningskampe, da jeg i Amartey, Zanka og delvist Stephan Andersen så nogle der kan gøre en forskel fra start. Sikkert også Per Nilsson, men ham fokuserede jeg ikke på i går.
OFfensiven mangler at blive tunet og det kommer sikkert til at tage noget tid. De så velkendte back overløb var der ikke meget af og i det hele taget ligner det vi skal have en del mål på dødbolde og enkeltmandspræstationer i starten, men ikke kommer til at give meget væk.
Det ligger der sikkert også dejligt mange point i.
Men det ligner et hold der får meget svært ved at være skarpt offensivt til CL kval om et par uger.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.