At stå og buhe af vores egen målmand er heldigvis så åbenlyst selvdestruktivt at selv de forstår det er dumt..
Er jeg den eneste der er bedøvende ligeglad med Brøndby og al det her "rival" pis? Det er da dejligt når vi vinder over dem, ligesom det er dejligt når vi vinder over de andre gode danske klubber, men udover det kan de ikke få mit pis i kog..
Ved ikke om jeg er blevet for gammel, eller jeg måske har nok "fjender" i mit eget liv, men synes det bliver en tand barnligt..
Er jeg den eneste der er bedøvende ligeglad med Brøndby og al det her "rival" pis? Det er da dejligt når vi vinder over dem, ligesom det er dejligt når vi vinder over de andre gode danske klubber, men udover det kan de ikke få mit pis i kog..
Ved ikke om jeg er blevet for gammel, eller jeg måske har nok "fjender" i mit eget liv, men synes det bliver en tand barnligt..