I forhold til stadionsponsorater har Horsens helt sikkert skudt papegøjen; Casa Arena Horsens er faktisk et helt ok navn til et stadion. (Brøndby var selvfølgelig også meget heldige med at få en fantast til angiveligt at kaste et konkurrencedygtigt sponsorat efter at lade stadion beholde sit navn.)
Nu kommer Telia nok aldrig til at blive en del af navnet i folkemunde, men i forhold til sådan nogle sponsorater kan de godt have ret vedvarende effekt; jeg oplever stadig af og til folk der kalder Superligaen for "SAS Ligaen". (Dog husker jeg ikke at Faxe Kondi havde helt samme staying power.)
Nu kommer Telia nok aldrig til at blive en del af navnet i folkemunde, men i forhold til sådan nogle sponsorater kan de godt have ret vedvarende effekt; jeg oplever stadig af og til folk der kalder Superligaen for "SAS Ligaen". (Dog husker jeg ikke at Faxe Kondi havde helt samme staying power.)
If Phil Jackson came back, still no coaching me.