@ kipvits
Det er jo blæst at sammenligne med Arsenal. Dnipro er, som jeg skriver, gode, men hvis vi har ambitioner om gruppespil, så skal vi da kunne eliminere dem.
Vi har danske, svenske og norske landsholdsspillere, så det går vel lige op.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.