Redigeretlør 19. jul 2014
Rygter om at vi ikke er færdig med at handle i OB forsætter. Pourie meldes til OB, hvorimod Emil L eller Falk kan komme den anden vej. Seneste nyt er angiveligt, at Emil L ikke deltager i dagens træning.
Da vi købte Pourie var det angiveligt også med en høj videresalgsklausul, hvorfor det vel giver fint mening, at benytte ham i en byttehandel?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!