JKo
Det ved jeg ikke, men umiddelbart skulle man tro det. Det er vel en risiko man som sælgende klub må løbe. Det samme scenarie opstår jo, når den solgte spiller har kontraktudløb. Men hvor tit er det også vi ser byttehandler i DK?
Det ved jeg ikke, men umiddelbart skulle man tro det. Det er vel en risiko man som sælgende klub må løbe. Det samme scenarie opstår jo, når den solgte spiller har kontraktudløb. Men hvor tit er det også vi ser byttehandler i DK?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!