Snak

Mere indhold efter annoncen
JKo

Det ved jeg ikke, men umiddelbart skulle man tro det. Det er vel en risiko man som sælgende klub må løbe. Det samme scenarie opstår jo, når den solgte spiller har kontraktudløb. Men hvor tit er det også vi ser byttehandler i DK?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Drejer

Det er sjældent - om overhoved - set med byttehandler i denne størrelsesorden indenfor dansk fodbold.

Men det synes at være blevet ret almindeligt med videresalgsklausuler. Måske især når der sælges til udlandet. Implikationerne, hvis man kan omgå disse klausuler gennem en simpel bytter med 3 part, må være ret omfattende. Det lyder lidt for meget af fiksfakseri til at være gangbart. At sidestille kontraktudløb og spillerbytning lyder også i mine øren som lidt af en forsimpling.
Men det er ikke noget, jeg har ret meget styr på.

God kamp i morgen.
Der er indtil videre ikke nogen konkurrenter, der har haft travlt med at komme godt ud af starblokken. (Spillemæssigt)
Bitre Nord
Man er vel stadig nødt til at fastsætte en værdi på Pourie i forbindelse med et bytte, og Silkeby betales vel ud fra den.

Lad os nu se om det sker. Jeg er helt pjattet med både Emil Larsen og Falk.
fck-medløber.
Og Claudemir har tilysneladende formået at lægge Burger King og gajolshots på hylden. Jeg kunne godt lide den gamle Claudemir, før han blev ramt af den brasilianske syge.
fck-medløber.
De amerikanske luftfartsmyndigheder, FAA, havde i forvejen udstedt flyveforbud henover Krim, men nu har de også udvidet det til at gælde for Dnipropetrovsk. UEFAs Emergency Panel må vist hellere lige slå hovederne sammen igen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
et gæt på startopstillingen i eftermiddag.

Stephan Andersen
Pierre Bengtsson, Per Nilsson, Zanka, Tom Høgli
Nicolai Jørgensen, Claudemir, Daniel Amartey, Rurik Gislason
Steve De Ridder, Andreas Cornelius

Bænk:
Johan Wiland
Olof Melberg
Marvin Pourie
Youssef Toutouh
Danny Amankwaa
Yones Felfel
Bashkim Kadrii


En overraskelse kunne måske være Danny Amankwaa på kanten i steden for Gislason.
fck & arsenal
Jeg læste også nyheden om en fit claudemir med glæde. Hans pasningsevner fra den første sæson er virkelig savnet. Og så var han også en god presspiller, der ikke oversatsede og løb solen sort.
Ikke at jeg sådan rigtig tør tro på det.

Man er vel stadig nødt til at fastsætte en værdi på Pourie i forbindelse med et bytte, og Silkeby betales vel ud fra den.


Hvis FCK fx skal give Pourie + 5 mill i bytte for Falk, hvor er det så du mener, at SIF skal have penge fra?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Falk har vel et prisskilt. Prisen på Pourie er Falks pris minus 5 mio. minus rabat. Jeg ved ikke hvordan man normalt håndterer den slags, men jeg tror ikke man (som børsnoteret aktieselskab) kan give og modtage forskellige aktiver uden en eller anden form for prissættelse.

Hvis du ikke kan forstå det på nuværende tidspunkt, tror jeg ikke jeg kan hjælpe. Det kan da også være jeg tager fejl.
fck-medløber.
Selvfølgelig har de en værdiansættelse. Men man kan ikke stille det op som du gør.

Prisen på Pourie er Falks pris minus 5 mio. minus rabat.


Ét beløb er hvad FCK mener Pourie er værd, et andet er hvad han som et immaterill aktiv er værdiansat som. Cornelius var jo ikke i sin tid værdiansat til 75 millioner.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Annonce