Når man får kampen fra i går lidt på afstand, så er der stadig masser af plads til optimisme. FCK spillede i går med masser af nye spillere, både på banen og på bænken, men formåede alligevel og stå rimelig disciplineret i kæderne - Måske næsten for disciplineret, forstået på den måde, at der i starten absolut ingen kreativitet var.
Kadrii og Toutouh var imponerende kreative og overraskede mig positivt (Ikke at jeg havde forventet mindre, men alligevel). Høgli og Nilsson startede ekstremt sløvt, men kæmpede sig ind i kampen, Høgli de sidste 20 minutter. Zanka synes jeg var ganske udemærket i går, han lavede et par dumme personlige fejl, men rettede de fleste af gangene selv op på dem. Amartey viste i glimt sit talent, men havde smidt hjernen efter træningskampene - Han lavede utallige af fejl, som forhåbentlig bliver minimeret med tiden - Han er trods alt kun 19. Ham og Claudemir havde ikke den indbyrdes forståelse, hvilket resulterede i, at ingen af dem spillede frem af banen - Den kommer med tiden. De Ridder var jo en Braaten på speed, han kæmpede røven ud af bukserne og overraskede mig positivt. Resterende spillede middelmådigt, hvorfor de ikke vil blive kommenteret yderligere, andet end de ikke levede op til forventningerne.
Overordnet set, så mangler vi den sidste tredjedel af banen - Det at få bolden i rosen. Vi står ganske fint defensivt, som kun bliver stærkere i takt med den indbydes forståelse. Offensivt mangler vi kynisme og hjerne - Der var flere gange, hvor vi kunne ha´ udnyttet chancerne så meget bedre. Cornerlius havde en til sidst, hvor NJ bare skulle ha´ haft den i fødderne (Han prøvede at dreje den ind fra baglinjen). Pourie har et par forsøg, hvor han simpelthen glor op mod himlen, hvor bolden sjovt nok også røg mod. NJ(Kadrii) har et par fine løb, men ryger tit i sandet, grundet manglende overblik.
Det er nemt at sige, men en bedre indbyrdes forståelse - specielt i højre side og på den centrale midtbane - hjerne og kynisme på den sidste tredjedel - Så har vi et kanon stærkt hold, der står meget disciplineret og samtidig har en flydende offensiv.
Kadrii og Toutouh var imponerende kreative og overraskede mig positivt (Ikke at jeg havde forventet mindre, men alligevel). Høgli og Nilsson startede ekstremt sløvt, men kæmpede sig ind i kampen, Høgli de sidste 20 minutter. Zanka synes jeg var ganske udemærket i går, han lavede et par dumme personlige fejl, men rettede de fleste af gangene selv op på dem. Amartey viste i glimt sit talent, men havde smidt hjernen efter træningskampene - Han lavede utallige af fejl, som forhåbentlig bliver minimeret med tiden - Han er trods alt kun 19. Ham og Claudemir havde ikke den indbyrdes forståelse, hvilket resulterede i, at ingen af dem spillede frem af banen - Den kommer med tiden. De Ridder var jo en Braaten på speed, han kæmpede røven ud af bukserne og overraskede mig positivt. Resterende spillede middelmådigt, hvorfor de ikke vil blive kommenteret yderligere, andet end de ikke levede op til forventningerne.
Overordnet set, så mangler vi den sidste tredjedel af banen - Det at få bolden i rosen. Vi står ganske fint defensivt, som kun bliver stærkere i takt med den indbydes forståelse. Offensivt mangler vi kynisme og hjerne - Der var flere gange, hvor vi kunne ha´ udnyttet chancerne så meget bedre. Cornerlius havde en til sidst, hvor NJ bare skulle ha´ haft den i fødderne (Han prøvede at dreje den ind fra baglinjen). Pourie har et par forsøg, hvor han simpelthen glor op mod himlen, hvor bolden sjovt nok også røg mod. NJ(Kadrii) har et par fine løb, men ryger tit i sandet, grundet manglende overblik.
Det er nemt at sige, men en bedre indbyrdes forståelse - specielt i højre side og på den centrale midtbane - hjerne og kynisme på den sidste tredjedel - Så har vi et kanon stærkt hold, der står meget disciplineret og samtidig har en flydende offensiv.
København.