Snak

Mere indhold efter annoncen
Siger det ikke netop at karantæner i Reserveligaen, ikke har indflydelse på Superligaen?
København.
jo det også det jeg læser det som Schelden.
fck & arsenal
Når I lige tager de negative briller af, kan vi glæde os over, at han virker til at være vores skarpeste spiller pt. 3 mål so far. Udover ham er det vel kun Rurik der har scoret en enkelt?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
@Drejer

Det er selvfølgelig rigtig nok, men tror heller ikke, der er nogle, som har ytret sig om hans kvaliteter - blot at situationen er uheldig.
København.
"Kyllingeagtigt at fck.dk ikke har episoden med Pelle i første halvleg med i deres sammendrag, for øvrigt. Tag nu bare hele historien med. Jeg havde jo læst om den, og måtte så på onside for at finde den."



Jeps, jeg har heller ikke været synderligt begejstret for FCK TV på det sidste. Nuvel, de er af natur partiske, men man kan sgu ikke bare præsentere highlights uden netop af have afgørende highlights med.
Jeg har det med Arsenal, Barcelona, Bayern München og Brøndby, som Frankie Boyle har det med John Terry: https://www.youtube.com/watch?v=MOYfreJO7zs
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Karantæner optjent i Reserveligaen afsones i Reserveligaen.

Måske har I ret - men jeg vil gerne høre det fra nogen der ved det.
Ordet "afsone" overbeviser mig i hvert fald på ingen måde. Den paragraf drejer sig, som jeg læser det, om hvornår han afsoner straffen - hvilket Mussis gør i reserveholdskampe. Det er klart, da karantænen også er optjent her.
Samtidig med han gør dette, kan det dog godt være han ikke må spille i hovedturneringen.
Pokalen er ganske vist adskilt (næsten) fra suppen, når det kommer til karantæner, men...

Jeg går ud fra klubben dog har styr på den slags, alternativt hører sig hos DBU så vi ikke pludselig ender i et skrivebordsnederlag. Men derfor er det da meget rart at vide alligevel.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ordet "afsone" overbeviser mig i hvert fald på ingen måde.


Hvilket ord ville overbevise dig? For det er da lige præcis det ord, der afgør, hvorvidt man skal sidde kampe over i reserveligaen eller i resten af DBU´s turneringer.

Desuden er paragraffen efter med til at tydeliggøre denne tolkning med reglen om, at hvis forseelsen er grim nok, kan et disciplinærudvalg træffe afgørelse om, at straffen kan afsones i alle turneringer.

Godt nok var det ikke nogen lille forseelse, men jeg tvivler nu stærkt på, at der vil blive truffet afgørelse om en udvidet straf her.
For helvede. Jeg læste ikke ordentligt på 13,5, men stirrede mig blind på 13.4. Der har du en pointe.

Afsone ville jeg tolke som relevant for hvornår spilleren igen må spille, altså er spilleberettiget igen. Og det kunne godt gælde for hovedturneringen, at der ikke var afsonet, før dette var sket i Reserveligaen. Men taget ordlyden af 13.5 i betragtning, har I jo ganske givet ret.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
kunne det tænkes at den gode Mussis måske føler sig en anelse skuffet over pludseligt at løbe rundt og spille reserveholdsfodbold i danmark, efter at have været på årets hold sidste år i Argentina?

Ikke at der ikke har været et forløb op til, som har været ganske logisk.

edit: jeg har i øvrigt svært ved at vurdere hvor vidt han er tyk eller bare muskuløs omkring ryg og skuldre regionen - det ene udelukker så ikke det andet...
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
kunne det tænkes at den gode Mussis måske føler sig en anelse skuffet over pludseligt at løbe rundt og spille reserveholdsfodbold i danmark, efter at have været på årets hold sidste år i Argentina?


lol, han har været småskadet i sidste uge, og var ikke 100 % til SIF.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Annonce