Siger det ikke netop at karantæner i Reserveligaen, ikke har indflydelse på Superligaen?
København.
"Kyllingeagtigt at fck.dk ikke har episoden med Pelle i første halvleg med i deres sammendrag, for øvrigt. Tag nu bare hele historien med. Jeg havde jo læst om den, og måtte så på onside for at finde den."
Karantæner optjent i Reserveligaen afsones i Reserveligaen.
Ordet "afsone" overbeviser mig i hvert fald på ingen måde.
kunne det tænkes at den gode Mussis måske føler sig en anelse skuffet over pludseligt at løbe rundt og spille reserveholdsfodbold i danmark, efter at have været på årets hold sidste år i Argentina?