Lasse Vibe er flyvende i Allsvenskan. Han er topscorer med 12 mål efter de første 15 kampe. og har generelt gjort det rigtig godt. Han vil være en oplagt forstærkning til angrebet. IFK vil dog nok kræve meget for ham.
Forza Napoli Sempre!
Min udtalelse var ikke alvorligt ment, men jeg mener dog man bør gøre meget for at finde et sikkert sted at spille fodbold. Ikke et "der er ikke sket så meget i de sidste par timer, så mon ikke det går"-sted.
Skønt at så sympatisk en person nu skal forbindes med vores klub.
Frygter allerede at Burhan G synger en protestsang eller Anne-Grethe Bjarup Riis holder en protesttale foran Nato´s hovedkvarter.