Snak

Mere indhold efter annoncen
Lasse Vibe er flyvende i Allsvenskan. Han er topscorer med 12 mål efter de første 15 kampe. og har generelt gjort det rigtig godt. Han vil være en oplagt forstærkning til angrebet. IFK vil dog nok kræve meget for ham.
Forza Napoli Sempre!
Det bliver et nej.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Jeg tror vi får klø, så det ville da være fint med en udelukkelse. Min udtalelse var ikke alvorligt ment, men jeg mener dog man bør gøre meget for at finde et sikkert sted at spille fodbold. Ikke et "der er ikke sket så meget i de sidste par timer, så mon ikke det går"-sted.

Det kunne fandeme være nydeligt at få skudt sit fodboldhold ned.

EDIT: Nå ja, det er selvfølgelig også træls for fodboldspillerne.
fck-medløber.
*dobbelt op*
Midtjylland!
Min udtalelse var ikke alvorligt ment, men jeg mener dog man bør gøre meget for at finde et sikkert sted at spille fodbold. Ikke et "der er ikke sket så meget i de sidste par timer, så mon ikke det går"-sted.


Det er jeg også enig i. En flytning fra Dnipropetrovsk til et helt stabilt område i Ukraine ville være bedst. Nogle uoplyste folk går dog lidt for meget amok og tror, der er krig og jord-til-luft-missiler i hele landet. Men Dnipropetrovsk er sandsynligvis en af de sidste udposter før uro længere østpå, og det er bare dumt at tage chancer.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Messerschmidt ftw:

Har skrevet brev til UEFA. FCKs kamp må flyttes til sikkert sted. Risikoen er for stor ved at spille i en krigszone som Dnipro. Uansvarligt.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Skønt at så sympatisk en person nu skal forbindes med vores klub.
Frygter allerede at Burhan G synger en protestsang eller Anne-Grethe Bjarup Riis holder en protesttale foran Nato´s hovedkvarter.

Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Ud over at politik, som den menneskeskabte vanvidskonstruktion, den er, er noget der bør bekæmpes og foragtes, er det da i det mindste sympatisk, at nogen bruger det til at kæmpe kampe mod (andre politiske) beslutninger, der er håbløse. Desuden har jeg, som lige dele københavner og tidl. aktiv i politiske partier, aldrig helt fattet behovet for at skubbe personer og partier væk, af årsager der bedst kan beskrives som imagepleje. Det er så bondsk og ekskluderende, og det bør FCK jo ikke være.
Er det ikke MM der mest af alt laver imagepleje?

Desuden har han en klar politisk agenda med sit brev.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Skønt at så sympatisk en person nu skal forbindes med vores klub.
Frygter allerede at Burhan G synger en protestsang eller Anne-Grethe Bjarup Riis holder en protesttale foran Nato´s hovedkvarter.


Kunne ikke være mere enig. Det er en skam, at Opportunistisk Folkeparti på den måde skal smede på sager som denne.
Hvis Udenrigsministeriet bedømmer, at situationen i Dnipropetrovsk er holdbar nok til, at man kan lade kampen blive spillet, så vil jeg gå ud fra, at det er tilfældet. Desuden flyves der også stadig til lufthavnen i byen, så rent logistisk bør det kunne lade sig gøre.
UEFA derimod, bør helt klart sørge for at flytte den slags kampe væk fra uroplagede regioner, for hvadenten man vil det eller ej, så er denne optakt nok noget af det værste, man kunne forestille sig for holdet.
Annonce