Well, DF og Morten er vel via deres udlændingepolitik vel symbolet på ekskluderende. Og deres fokus på danskheden er vel også provensiel.
Så set i lyset af det du stiller op som noget FCK ikke bør være, er DF vel ret fine ikke at blive forbundet med.
Om FCK´s arrogante image er inkluderende kan man også diskutere, men vi er nok ude i noget der kan vendes på 100 måder og ikke har noget entydigt svar.
Messerschmidt er i øvrigt i mine øjne en af dansk politiks største begavlser rent kommunikativt. Den side af ham har jeg stor respekt for. Men når han benytter den klub jeg forbinder mig med som platform bliver jeg lidt træt, for det er naturligvis mere symbolsk end en reel aktion han tror kan ændre noget.
Nu er kampen i øvrigt blevet flyttet, men det har nok ikke så meget med ham at gøre.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.