Altså jeg håber på Zanka, da vi skal spille mod dværge på speed!
Generelt har jeg svært ved at se Mellberg-Nilsson, da de simpelthen vil blive overløbet. Hvis de to skal lykkedes, så kræver det en mere defensiv indstilling fra Pierre og Høgli, hvilket ikke rigtig stemmer med den filosofi, som Ståle ønsker at spille efter. Overlap og bredde. Et alternativ kunne være en "ankermand" i form af Amartey, som vil kunne byde ind med hurtighed og samtidig give vores backs en friere rolle.
Generelt har jeg svært ved at se Mellberg-Nilsson, da de simpelthen vil blive overløbet. Hvis de to skal lykkedes, så kræver det en mere defensiv indstilling fra Pierre og Høgli, hvilket ikke rigtig stemmer med den filosofi, som Ståle ønsker at spille efter. Overlap og bredde. Et alternativ kunne være en "ankermand" i form af Amartey, som vil kunne byde ind med hurtighed og samtidig give vores backs en friere rolle.
København.