Snak

Mere indhold efter annoncen
Altså jeg håber på Zanka, da vi skal spille mod dværge på speed!

Generelt har jeg svært ved at se Mellberg-Nilsson, da de simpelthen vil blive overløbet. Hvis de to skal lykkedes, så kræver det en mere defensiv indstilling fra Pierre og Høgli, hvilket ikke rigtig stemmer med den filosofi, som Ståle ønsker at spille efter. Overlap og bredde. Et alternativ kunne være en "ankermand" i form af Amartey, som vil kunne byde ind med hurtighed og samtidig give vores backs en friere rolle.
København.
Blev Zanka ikke "bare" skadet?
At han så ikke var moden nok til at være anfører, er jeg ikke uenig i. Foruden han vist allerede der var på vej væk. Jeg kritiserede så vidt jeg husker, jævnligt Zankas manglende modenhed herinde...

Delaney-udnævnelsen er lidt mærkværdig. Lugter lidt af, at han var vice-anfører, og man forsøger at fremtvinge nogle kulturbærere som ledere, pga. alle de nye. Især hvis Per Nilsson virkelig har været en leder i sine tidligere klubber, så kan det blive en lidt sjov konstruktion, hvor anføreren-af-navn, kommer til at skulle stå i lære ved anføreren-af-gavn.

Jeg så ikke Silkeborg-kampen, og får måske heller ikke mulighed for at se den kommende, men hvad jeg kunne læse af kommentarer, spillede Amartey ikke ligefrem en storkamp mod Silkeborg? Delaney kæmper vel formodentlig "kun" med Amartey om en af pladserne centralt, hvor de tre andre så må slås om den mere offensivt funderede?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jo, det er rigtigt. Zanka blev i grunden "bare" skadet. Men man vidste jo, at han ikke ville forlænge sin kontrakt (som løb blot en sæson fra tidspunktet), og han var, som du nævner, noget umoden ift. opgaven.
Amartey var ganske rigtigt ikke god med bolden, men nogenlunde uden.

I det hele taget glæder jeg mig til at se hvor meget der er arbejdet med boldomgangen i løbet af ugen. Det vil ikke komme bag på mig hvis Ståle har set det samme som alle os andre, men holder fast i at fokusere på defensiv organisation og bygge op nedefra, mens offensiven må blive noget der kommer senere. Også med CL kval for øje.

Mon man kan håbe på lidt Mussis på lørdag?
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Mon man kan håbe på lidt Mussis på lørdag?


Mon ikke, når han kunne spille reserveholdskamp.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det afhænger vel af vurdering af hans kampform og om man tror han er til 90 min suppetempo.
Og så Gjorde Toutouh det fint i søndags, det er vel ham Mussis skal slå af. Det virker til Ståle har et crush på ham og hvis samtidig der er ved at blive opbygget nogle ting med Armatey kunne det godt tænkes Mussis rolle bliver at blive sluset langsomt ind.
Men man kan naturligvis håbe Mussis har så meget kvalitet at han bare skal spille.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
90 minutter er en anden sag. Det tror jeg helt sikkert ikke han er klar til.
Hvis Gislasson ikke bliver klar, kunne det måske tænkes, at Toutouh spiller HM? Det er hvis også en position Mussis tidligere har spillet.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Bashkim er vel også i spil til højrekanten.
Edit: Han er dog selvfølgelig venstrebenet.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ligesom Nicolai Jørgensen er højrebenet og spiller på venstrekanten.
Der blev skrevet ifm. købet af Bashkim, at han kunne tage begge kanter, omend han i kraft af sit venstreben nok vil gøre sig bedst på vm. Jeg tror, Toutouh er foran Bashkim i køen til hm.
Annonce